Odbiorca e-mailingu ma 3-5 sekund na dokonanie wyboru, czy kliknie w naszą wiadomość, czy bez zastanowienia wciśnie klawisz delete i przeniesie ją do kosza lub oznaczy jako spam. O tym, co zrobi w ciągu tych kliku sekund, decyduje chwytliwy tytuł, który zaintryguje, wzbudzi emocje i przemówi do subskrybenta językiem korzyści. Wzorcowy temat zwiększający współczynniki kliknięć i otwieralności wysyłanych e-mailingów jest pochodną trzech komplementarnych czynników: treści, długości i formy. Jeżeli jeden z wymienionych elementów nie wzbudzi u odbiorcy aprobaty, automatycznie zmniejszy się otwieralność i konwersja wysyłki.
Z tego artykułu dowiesz się:
- jakie techniki warto wykorzystać przy konstruowaniu tematów e-maili i newsletterów,
- czym warto się inspirować, tworząc temat e-mailingu,
- w jaki sposób wykorzystać personalizację oraz dane behawioralne do tworzenia tematów newslettera,
- jakich błędów unikać przy tworzeniu tematów newsletterów i e-maili sprzedażowych.