E-mail marketing od bardzo dawna stanowi jedną z najskuteczniejszych form komunikacji, jakie może wykorzystać marketer. Statystycznie każda złotówka zainwestowana w ten kanał generuje 38 zł sprzedaży. Nic dziwnego, że w czasach kryzysu tak wiele osób zwróciło się w kierunku e-mail marketingu. Ci, którzy już wcześniej prowadzili takie działania, zintensyfikowali je. Natomiast ci, którzy wcześniej nie wysyłali e-maili marketingowych, zaczęli bez głębszych przemyśleń realizować swoje kampanie. Jak w tych dziwnych czasach, w jakich przyszło nam żyć, mądry marketer powinien optymalizować swoje działania e-mail-marketingowe?
Z tego artykułu dowiesz się:
- jak w czasach kryzysu optymalizować e-mail marketing,
- jak zadbać o dostarczalność e-maili w czasach nadpodaży komunikatów tego typu,
- kiedy zmniejszać często-tliwość komunikacji e-mail-marketingowej i jak aktywizować odbiorców, którzy nie otwierają wiadomości,
- jakich błędów w optymalizacji unikać.