Promocja produktu w formie pikniku, uroczysta gala, a może live cooking podczas firmowego spotkania? Deli Catering jako nr 1 na rynku podjął wyzwanie unowocześniania dotychczasowych eventów i wyszedł naprzeciw standardowym oczekiwaniom obsługi cateringowej. O tym, jaki urozmaicić wydarzenie dzięki kulinarnym doznaniom, opowiada Damian Wiatrak – managing director Deli Cateringu.
Czy catering może uratować niezbyt udany event?
Zdecydowanie tak. Niekiedy catering (jak również dodatkowe atrakcje kulinarne) jest głównym punktem wydarzenia. Deli Catering to nie tylko standardowa usługa – w swojej ofercie posiadamy warsztaty kulinarne czy live cooking, których formułę dopasowujemy do indywidualnych potrzeb klienta. Takie punkty w agendzie spotkania są kluczowe, zwłaszcza jeśli organizatorowi zależy na zintegrowaniu gości oraz wywołaniu efektu „wow”.
Jakie są obecnie cateringowe trendy w organizacji nowoczesnych eventów?
Klienci oczekują dziś coraz większej różnorodności kulinarnych doznań. Jednak sam rodzaj kuchni to nie wszystko. Catering stał się również narzędziem marketingowym, za którego pomocą klienci chcą w 100% spersonalizować event. Nie wystarczają już tylko kwestie dekoracji czy giftpacków. Teraz również za pomocą cateringu można bawić się tematem przewodnim imprezy czy znakami charakterystycznymi marki.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Zlecenie, z którego do tej pory jest Pan najbardziej dumny, to…
Z każdej realizacji, której się podejmujemy, jesteśmy szalenie dumni. Jednak gdybym miał wybrać jedną, będzie to współpraca z UEFA oraz obsługa finału Ligi Europy w piłce nożnej, który miał miejsce w Gdańsku. Poziom profesjonalizmu organizatora, wysokie oczekiwania i cele, jakie były przed nami, sprawiły, że zachowamy ten event na zawsze w pamięci. Do dziś wspominamy znakomite procedury organizacyjne i finalnie wielki sukces wydarzenia.
Czy są zamówienia, których Deli Catering nie zrealizuje?
Oczywiście, że tak. Staramy się nie brać udziału w konkurencji rynkowej, która opiera się jedynie na operowaniu niskimi cenami. Oznacza to, że nie realizujemy wydarzeń, których pozyskanie związane jest z niekończącą się obniżką cen, co ostatecznie przekłada się na jakość usługi.
Co będzie największym wyzwaniem dla branży cateringowej w 2024 roku?
Jednym z największych wyzwań cateringowych jest przede wszystkim stałe podążanie za trendami. Obecnie mamy dostęp do wielu udogodnień i innowacyjnych rozwiązań, na które pozwalają nowe technologie. Rok 2023 postawił poprzeczkę bardzo wysoko, jednak udowodnił nam również, że każde wyzwanie traktujemy jako zadanie do wykonania. Wiemy, jak ważna jest kompleksowa oraz nowoczesna obsługa cateringowa w dzisiejszych czasach.
Materiał partnera