W pierwszej części cyklu skupiłam się na konstrukcji wniosków unijnych z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Działanie 8.1. Wskazałam, gdzie szukać najistotniejszych informacji, jak szczegółowość zapisów wpływa na późniejszą realizację projektu, na jakie elementy wniosku należy zwrócić szczególną uwagę. Teraz przejdę do realizacji. Jak jednym zdaniem można podsumować etap marketingowy w projektach? Realizując projekt unijny, nie wystarczy, że jesteś pomysłowym i doświadczonym marketerem, musisz być strategiem, kreatorem, księgowym, a niekiedy także psychologiem. Co więcej, musi stać za Tobą sztab ludzi, z grafikiem, PR-owcem i copywriterem na czele.
Z tego artykułu dowiesz się:
- jakie wymogi formalne czekają Cię podczas realizacji działań marketingowych,
- czy korzystniej wynająć agencję czy zdecydować się na etat dla marketera,
- jak przebiega rozliczanie poszczególnych etapów działań marketingowych,
- co wiadomo o dotacjach na lata 2014-2020.