Książka Krzysztofa Kałuckiego „Key Account Manager” prowadzi po wszystkich merytorycznych zagadnieniach związanych z wykonywaniem tego zawodu, zawiera treści dotyczące skutecznych narzędzi stosowanych w codziennej pracy KAM-a.
Z książki czytelnik dowie się między innymi:
- jak wybierać Klienta Kluczowego i sposób współpracy z nim,
- jaka jest specyfika relacji z Klientem Kluczowym,
- jakie są zadania KAM-a w firmie,
- z jakimi działami powinien współpracować,
- jakie powinien posiadać kompetencje,
- jak przygotować analizę rentowności promocji, rachunek wyników, kaskadowanie rabatów,
- jak wyliczyć marżę i narzut,
- jak negocjować,
- jaka jest rola emocji w biznesie,
- jak być najlepszym i osiągnąć sukces w tym zawodzie.
Książkę można zakupić w księgarniach na terenie całej Polski, jak również w internetowej księgarni wydawnictwa Difin.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
[kreska]Tytuł: Key Account Manager
Autor: Krzysztof Kałucki
Rok wydania: 2015
Wydawnictwo: Difin