6 lutego na Akademii Leona Koźmińskiego odbędzie się czwarta konferencja w ramach projektu Kanwa Przedsiębiorczych. Udział w bezpłatnej konferencji szczególnie rekomendowany jest osobom, które myślą o założeniu start-upu lub rozwinięciu firmy. Zaproszeni prelegenci i trenerzy są praktykami biznesu, którzy pracują m.in. dla Google, Brand24 czy INTERIA.PL. Mecenasem projektu jest Podkarpacki Bank Spółdzielczy.

Konferencja podzielona jest na trzy moduły: prelekcje, warsztaty oraz sesję networkingową. Wszystkie elementy konferencji są bezpłatne, wymagana jest wyłącznie rejestracja. Zaproszeni eksperci podzielą się praktycznymi wskazówkami i wiedzą z zakresu prowadzenia biznesu.
Prelegenci warszawskiej edycji:
Słuchaj „Marketer+” Podcast
- Tomasz Czudowski, kierownik produktów brandingowych na CEE, Bliski Wschód i Afrykę w Google, opowie jak wyjść ze swoim biznesem poza granice kraju i rozwijać się na arenie międzynarodowej.
- Michał Sadowski, CEO Brand24, przybliży ideę i główne zastosowania monitoringu internetu / social media w służbie biznesu. Wskaże trendy i najlepsze praktyki skutecznego wykorzystania narzędzi.
- Tomasz Makowski, ekspert projektu oraz trener biznesu i NGOs, podpowie jak negocjować w biznesie i w życiu.
- Michał Smajek z Semahead (Agencja SEM Grupy INTERIA.pl) zdradzi, które źródła generują ruch i sprzedaż na stronach.
- Tomasz Jabłoński, dyrektor AIP przy SGH przytoczy sposoby wsparcia start-upów na przykładzie Ekosystemu Polski Przedsiębiorczej.
- Piotr Kaczmarek-Kurczak, wykładowca i specjalista w zakresie uruchamiania nowych firm podpowie jak wykorzystać kapitał osobisty przy zakładaniu firmy.
- Katarzyna Michalik, Katarzyna Banach z Warsawholic opowiedzą o przekuwaniu szczytnej idei w model biznesowy.
Podczas konferencji będzie można wziąć udział w badaniu, które pozwoli na lepsze dopasowanie działań, wspierających przedsiębiorczość. Po module prelekcji odbędą się warsztaty, poprowadzone przez Tomasza Makowskiego, Tomasza Jabłońskiego oraz Grzegorza Byszewskiego, specjalistę ds. social media w INTERIA.PL. Event zakończy sesja networkingowa, podczas której chętni będą mogli podzielić się swoim pomysłem na biznes i poszukać partnerów do jego realizacji.
Bezpłatna rejestracja na konferencję i warsztaty kanwaprzedsiebiorczych.pl/konferencje.
Miejsce konferencji:
Akademia Leona Koźmińskiego
ul. Jagiellońska 59
03-301 Warszawa
Aula główna budynek C
6 lutego 2014 r.
Recepcja: od 8:30 start: 10:00
Mecenasem projektu Kanwa Przedsiębiorczych jest Podkarpacki Bank Spółdzielczy.
Marketer+ objął patronat medialny nad projektem.
Nad planowaniem, wdrożeniem i realizacją projektu czuwa agencja konsultingowo-marketingowa TLConsulting.

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?