Jeśli świat innowacyjnej reklamy i nowoczesnego designu nie jest Ci obcy, masz szansę na zgarnięcie nawet 10 tys. zł. Wystarczy, że weźmiesz udział w konkursie „Create Tomorrow – zaprojektuj ekspozycję przyszłości” oraz wykażesz się dużą dozą kreatywności i zaprojektujesz innowacyjną ekspozycję, która wniesie powiew świeżości do świata nowoczesnego marketingu. Fundatorem nagród jest firma Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o.o., producent słonych przekąsek, w tym m.in. Crunchips, Monster Munch, Curly, Nic Nac’s czy Wiejskie Ziemniaczki.
Poznaj świat nowoczesnej reklamy
Materiały typu POS (ang. point of sale) są jednym z najpopularniejszych typów reklamy zewnętrznej. W dzisiejszych czasach coraz trudniej jest przyciągnąć wzrok odbiorców, dlatego dobry marketingowiec wie, jak ważne jest przemyślane, spójne i atrakcyjne wizualnie projektowanie reklamy. Klasyczne, niczym niewyróżniające się standy zaczynają wychodzić z mody. Coraz częściej zastępują je projekty oryginalne, nieszablonowe, a nawet zaawansowane technicznie. Ze względu na impulsowość zakupu produktów z kategorii słonych przekąsek, dobrze przygotowana, przyciągająca uwagę ekspozycja w punkcie sprzedaży pełni kluczową rolę w wyborze konsumentów.
Zadanie konkursowe
W konkursie „CREATE TOMORROW – zaprojektuj ekspozycję przyszłości” udział może wziąć każdy, kogo wyróżnia kreatywność, a jego zainteresowania obejmują szeroko pojęte projektowanie, design użytkowy czy marketing. Zadaniem konkursowym jest zaprojektowanie nowoczesnej ekspozycji dla produktów z kategorii słonych przekąsek. Najwyżej oceniane będą projekty uwzględniające najnowsze trendy. Forma prezentacji jest dowolna – może to być rysunek, makieta, film, animacja, bot czy rozwiązanie AR. Cel jest jasny: nowoczesna i skuteczna ekspozycja przekąsek, a ograniczeniem jedynie wyobraźnia uczestników.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Termin ostateczny przesyłania prac na adres konkurs@createtomorrow.pl upływa 1 grudnia 2021 r., a zgłoszenia przyjmowane są od 6 października do 10 listopada za pośrednictwem formularza.
– Stworzyliśmy ten konkurs z myślą o ludziach ambitnych, kreatywnych i z zacięciem marketingowym, którzy stawiają pierwsze kroki w świecie designu i chcą się w tym kierunku rozwijać. Chcemy ich w tym wspierać, dlatego zapraszamy wszystkich do wzięcia udziału w webinarze, podczas którego będzie można zaczerpnąć inspiracji ekspertów oraz zadawać im pytania dotyczące aspektów technicznych projektu – mówi Joanna Gruszczyńska, manager trade marketingu w The Lorenz Bahlsen Snack – World Sp. z o.o.
W webinarze, który odbędzie się 4 listopada, może wziąć udział każdy, kto jest zainteresowany konkursem, niezależnie od tego, czy wypełnił wcześniej formularz zgłoszeniowy. Wtedy też oficjalnie rozpocznie się rywalizacja! Prelegentkami będą Agnieszka Polkowska i Natalia Bienias, ekspertki z zakresu projektowania użytkowego. Całe wydarzenie objęte jest patronatem Collegium Da Vinci. Partnerem konkursu jest Brief.pl.
Do zdobycia ciekawe nagrody!
Dla autorów najciekawszych projektów przewidzianych jest aż czternaście atrakcyjnych nagród, w tym nagroda główna w wysokości 10 tys. złotych. Jury przyzna również trzy wyróżnienia w wysokości 5 tys. złotych oraz 10 dodatkowych nagród w postaci przekąsek o wartości 200 zł. Powalczą o nie osoby, które przygotują najbardziej kreatywne, nowoczesne i nieszablonowe projekty.
Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 16 grudnia 2021 r. w formie filmu zamieszczonego na stronie głównej konkursu.
The Lorenz Bahlsen Snack – World Sp. z o.o. jest znany na całym świecie jako jedna z wiodących firm na rynku producentów słonych przekąsek. Jest ona kojarzona przede wszystkim z produktami takich marek jak: Crunchips, Monster Munch, Wiejskie Ziemniaczki, Nic Nac’s, Curly czy Chipsletten.
Więcej informacji na temat konkursu znajdziesz na stronie www.createtomorrow.pl.
Materiał partnera