Jeśli świat innowacyjnej reklamy i nowoczesnego designu nie jest Ci obcy, masz szansę na zgarnięcie nawet 10 tys. zł. Wystarczy, że weźmiesz udział w konkursie „Create Tomorrow – zaprojektuj ekspozycję przyszłości” oraz wykażesz się dużą dozą kreatywności i zaprojektujesz innowacyjną ekspozycję, która wniesie powiew świeżości do świata nowoczesnego marketingu. Fundatorem nagród jest firma Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o.o., producent słonych przekąsek, w tym m.in. Crunchips, Monster Munch, Curly, Nic Nac’s czy Wiejskie Ziemniaczki.

Poznaj świat nowoczesnej reklamy
Materiały typu POS (ang. point of sale) są jednym z najpopularniejszych typów reklamy zewnętrznej. W dzisiejszych czasach coraz trudniej jest przyciągnąć wzrok odbiorców, dlatego dobry marketingowiec wie, jak ważne jest przemyślane, spójne i atrakcyjne wizualnie projektowanie reklamy. Klasyczne, niczym niewyróżniające się standy zaczynają wychodzić z mody. Coraz częściej zastępują je projekty oryginalne, nieszablonowe, a nawet zaawansowane technicznie. Ze względu na impulsowość zakupu produktów z kategorii słonych przekąsek, dobrze przygotowana, przyciągająca uwagę ekspozycja w punkcie sprzedaży pełni kluczową rolę w wyborze konsumentów.
Zadanie konkursowe
W konkursie „CREATE TOMORROW – zaprojektuj ekspozycję przyszłości” udział może wziąć każdy, kogo wyróżnia kreatywność, a jego zainteresowania obejmują szeroko pojęte projektowanie, design użytkowy czy marketing. Zadaniem konkursowym jest zaprojektowanie nowoczesnej ekspozycji dla produktów z kategorii słonych przekąsek. Najwyżej oceniane będą projekty uwzględniające najnowsze trendy. Forma prezentacji jest dowolna – może to być rysunek, makieta, film, animacja, bot czy rozwiązanie AR. Cel jest jasny: nowoczesna i skuteczna ekspozycja przekąsek, a ograniczeniem jedynie wyobraźnia uczestników.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Termin ostateczny przesyłania prac na adres konkurs@createtomorrow.pl upływa 1 grudnia 2021 r., a zgłoszenia przyjmowane są od 6 października do 10 listopada za pośrednictwem formularza.
– Stworzyliśmy ten konkurs z myślą o ludziach ambitnych, kreatywnych i z zacięciem marketingowym, którzy stawiają pierwsze kroki w świecie designu i chcą się w tym kierunku rozwijać. Chcemy ich w tym wspierać, dlatego zapraszamy wszystkich do wzięcia udziału w webinarze, podczas którego będzie można zaczerpnąć inspiracji ekspertów oraz zadawać im pytania dotyczące aspektów technicznych projektu – mówi Joanna Gruszczyńska, manager trade marketingu w The Lorenz Bahlsen Snack – World Sp. z o.o.
W webinarze, który odbędzie się 4 listopada, może wziąć udział każdy, kto jest zainteresowany konkursem, niezależnie od tego, czy wypełnił wcześniej formularz zgłoszeniowy. Wtedy też oficjalnie rozpocznie się rywalizacja! Prelegentkami będą Agnieszka Polkowska i Natalia Bienias, ekspertki z zakresu projektowania użytkowego. Całe wydarzenie objęte jest patronatem Collegium Da Vinci. Partnerem konkursu jest Brief.pl.
Do zdobycia ciekawe nagrody!
Dla autorów najciekawszych projektów przewidzianych jest aż czternaście atrakcyjnych nagród, w tym nagroda główna w wysokości 10 tys. złotych. Jury przyzna również trzy wyróżnienia w wysokości 5 tys. złotych oraz 10 dodatkowych nagród w postaci przekąsek o wartości 200 zł. Powalczą o nie osoby, które przygotują najbardziej kreatywne, nowoczesne i nieszablonowe projekty.
Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 16 grudnia 2021 r. w formie filmu zamieszczonego na stronie głównej konkursu.

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?
The Lorenz Bahlsen Snack – World Sp. z o.o. jest znany na całym świecie jako jedna z wiodących firm na rynku producentów słonych przekąsek. Jest ona kojarzona przede wszystkim z produktami takich marek jak: Crunchips, Monster Munch, Wiejskie Ziemniaczki, Nic Nac’s, Curly czy Chipsletten.
Więcej informacji na temat konkursu znajdziesz na stronie www.createtomorrow.pl.
Materiał partnera