26 listopada 2021 r. w Nowym Teatrze w Warszawie odbędzie się gala wręczenia nagród w konkursach KTR i Innovation 2021. Wydarzenie będzie podzielone na dwie części: dzienną oraz wieczorną, która będzie transmitowana na stronie www.vod.sar.org.pl.

Tegoroczna gala łączy we wspólnym finale dwa branżowe projekty: konkurs KTR, czyli święto kreatywności i twórczej odwagi, oraz Innovation – przeznaczony dla projektów z obszaru biznesu, mediów i komunikacji wyznaczających nowe kierunki w tych obszarach.
Wydarzenie będzie miało nietypową odsłonę. Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR postawiło na realizację dwuetapową.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Pierwsza część, w godz. 13:00-17:00, będzie dostępna dla wszystkich zainteresowanych – wstęp bezpłatny, po wymaganej rejestracji na https://ktr-innovation.pl/. W tym czasie zwycięzcom drugiego i trzeciego miejsca wręczone zostaną brązowe i srebrne statuetki.
W trakcie wieczornej części wydarzenia, która rozpocznie się o godz. 19:30, odbędzie się wręczenie złotych statuetek, a następnie afterparty dla gości. Na galę obowiązują zaproszenia z kodem QR uprawniającym do rejestracji na uroczystość na https://ktr-innovation.pl/.
W konkursie KTR złote miecze otrzymają najbardziej kreatywni, a dla najlepszych prac w kategoriach: Craft, Design, Technology, Communication oraz Charity (za pracę społeczną), przyznane zostaną tytuły „Best of”. Ogłoszeni zostaną także laureaci nagród specjalnych, czyli: Agencja Roku, Studio Projektowe Roku, Dom Produkcyjny Roku, Studio Postprodukcyjne Roku Reklamodawca Roku.
Spośród nominowanych w konkursie Innovation 2021 nagrody główne otrzymają autorzy przełomowych projektów w kategoriach Innowacje w mediach, Innowacje w biznesie oraz Innowacje w komunikacji. Nagrody specjalne otrzymają: Agencja Reklamowa Roku, Agencja Mediowa Roku, Medium Roku oraz Klient Roku.
Coroczny tytuł i nagroda HALL OF FAME, przyznawana za całokształt pracy najbardziej zasłużonym w branży kreatywnej, zostanie ogłoszony na tydzień przed galą KTR / Innovation.

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?
Wydarzenie poprowadzą Beata Sadowska oraz Max Cegielski.
Transmisję z części wieczornej wydarzenia będzie można obejrzeć na https://vod.sar.org.pl/
Patron Medialny: Marketer+, E-commerce w praktyce