
Już 5 września odbędzie się premiera książki „Kształtowanie liderów. Jak pomóc innym w pełni wykorzystać własny potencjał”, najnowszej publikacji autorstwa Johna C. Maxwella – uznanego eksperta w dziedzinie przywództwa, wykładowcy i twórcy, który sprzedał już ponad dwanaście milionów egzemplarzy swoich książek.
[cytat_prawo]„W ciągu dwudziestu pięciu lat pracy przywódczej nauczyłem się przede wszystkim tego, że miarą sukcesu lidera jest klasa ludzi z jego najbliższego otoczenia.”
[autor]John C. Maxwell[/autor][/cytat_prawo]
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Najważniejsze przesłanie książki kryje się w założeniu, że w pojedynkę niczego nie da się zdziałać. Wizja, energia, determinacja i siła przekonań to jeszcze za mało. By odnieść sukces w roli lidera, należy uprzednio kształtować liderów wokół siebie, stworzyć własny zespół i znaleźć sposób na to, żeby nasza wizja została dostrzeżona i wdrożona oraz żeby inni zaangażowali się w jej realizację.
Bez względu na to, czy stoisz na czele organizacji non profit, małej firmy czy firmy z listy Fortune 500, książka „Kształtowanie liderów” pomoże Ci wspierać innych w pełnym wykorzystaniu własnego potencjału oraz wprowadzić organizację na inny poziom działalności.
Dlaczego niektórzy ludzie osiągają wielkie sukcesy osobiste, ale nigdy nie udaje im się odnieść sukcesu w budowaniu firmy czy kształtowaniu swojej organizacji? Odpowiedzi na to pytanie warto poszukać w najnowszej książce sygnowanej nazwiskiem Johna C. Maxwella „Kształtowanie liderów. Jak pomóc innym w pełni wykorzystać własny potencjał”.
Marketer+ jest patronem medialnym publikacji.
Książkę „Kształtowanie liderów. Jak pomóc innym w pełni wykorzystać własny potencjał” można nabyć w księgarni wydawnictwa MT Biznes.

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?