Kto zgarnął najwięcej ruchu w sieci w 2023 roku? Co było kluczem do sukcesu i jakie działania okazały się najskuteczniejsze? Odpowiedzi dostarcza najnowszy raport „Liderzy e-commerce 2023” przygotowany przez specjalistów z agencji Mayko.

Dokładna analiza blisko 3000 polskich e-commerce z różnych branż pozwoliła wyłonić TOP20 najlepszych sklepów w 9 kategoriach. To oznacza 9 list i 180 najlepszych e-commerce w Polsce!
Spośród nich wyłoniono liderów branż i wschodzące gwiazdy, które znacząco wyprzedziły najbliższą konkurencję na przestrzeni ostatniego roku.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Liderzy i wschodzące gwiazdy SEO polskiego e-commerce
Raport zawiera nie tylko ranking najlepszych sklepów, ale także cenne wskazówki i analizy, które mogą pomóc w rozwoju Twojego biznesu online. W środku znajdziesz:
- Listę e-commerce z największym ruchem w Google w 2023 roku.
- Ranking podzielony na 9 kategorii branżowych: od odzieży, przez elektronikę motoryzację, aż po branżę związaną ze zdrowiem i urodą.
- Wgląd w słowa kluczowe, które przyciągnęły najwięcej uwagi.
- Podsumowania wydarzeń z 2023 r. i prognozy na 2024 r. ekspertów e-commerce.
Pobierz raport SEO.
Skąd pochodzą dane i informacje
Do zebrania danych niezbędnych do analizy specjaliści korzystali z narzędzia SEMSTORM, które śledzi działania marketingowe serwisów w wyszukiwarkach.
Informacjami o trendach z 2023 r. i prognozach na 2024 r. podzielili się praktycy e-commerce, między innymi z takich marek jak Kubota, Gandalf, 4 Szpaki czy OBI. Z ubiegłorocznych wschodzących gwiazd swoimi doświadczeniami podzielili się North.pl, Meblobranie.pl i Bella-Handel Sp. z o.o. Spostrzeżenia ekspertów są zaskakujące i zdecydowanie warto je poznać.
Prowadzisz e-sklep? Pracujesz w e-commerce? Ten raport jest dla Ciebie!

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?
Wejdź na mayko.pl, wypełnij szybki formularz i pobierz bezpłatnie najnowszy raport.
Patronami medialnymi raportu są „Marketer+” i „E-commerce w Praktyce”.