10 maja teren miasta Łodzi przerodzi się w pole marketingowych walk gry miejskiej Marketing Challenge. Wydarzenie to cyklicznie odbywająca się impreza organizowana przez studenckie koło naukowe MarkeTEAM. Dla kogo? Dla studentów, którzy chcą sprawdzić swoją wiedzę z zakresu marketingu.
Każdego roku ekipa MarkeTEAM sprawdza ich znajomość innego obszaru, łącząc dobrą zabawę z rozwojem osobistym. Zadania polegają na studiach przypadków, które uczestnicy muszą rozwiązać, wykorzystując wiedzę w praktyce. Po drugie, aby to zrobić, poruszają się po mieście w poszukiwaniu kolejnych lokalizacji, w których czekają na nich zadania. Po trzecie, nie mogą poruszać się niczym innym niż komunikacja miejska.
Co zrobić, żeby wygrać? Posiadać wiedzę, umieć zarządzać swoim czasem i zespołem, potrafić pracować w grupie pod presją czasu, posiadać orientację w terenie oraz ogromne pokłady kreatywności i entuzjazmu.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Historia Marketing Challenge sięga 2007 roku, kiedy odbyła się pierwsza edycja konkursu. Wszystkie edycje oparte były na konkretnej tematyce z zakresu marketingu. W poprzednich latach uczestnicy zmierzyli się m.in. z zagadnieniami e-marketingu, marketingu eventowego czy też modern marketingu. Każda kolejna edycja cieszy się coraz większym zainteresowaniem zarówno wśród studentów, jak i znanych firm o zasięgu lokalnym i ogólnokrajowym
Obserwując ten trend i idąc dalej w rozwoju projektu, organizatorzy gry podjęli decyzję, że 8. edycja Marketing Challenge będzie pierwszą edycją ogólnopolską, a jej tematyką zostaną „wojny marketingowe”. Celem zespołu MarkeTEAM jest ukazanie uczestnikom, że marketing, szczególnie w obecnych czasach, ma charakter wojenny ze względu na ciągłą i nierzadką ostrą walkę konkurencyjną. Dlatego też obszary tematyczne zadań dotykać będą zagadnień z zakresu strategii marketingowych, marketingu partyzanckiego czy też grywalizacji. Dodatkowo organizatorzy chcą pokazać swoje akademickie miasto jako pełne interesujących, niestandardowych miejsc, które warto zobaczyć.
Partnerami tegorocznej edycji Marketing Challenge zostali m.in. Lidl, mBank, Danone, Rossman, Skanska, SpeakUp oraz lokalne firmy tj. Evergym, Alles, Fiero, kręgielnia Grakula czy restauracja Bawełna. Współpracujące firmy gwarantują projektowi wsparcie finansowe, barterowe oraz przede wszystkim merytoryczne biorąc udział np. w przygotowaniu czy ocenianiu zadań.
Do udziału w grze mogą przystąpić studenci wszystkich kierunków i uczelni w Polsce. MarkeTEAM podkreśla, że każdy kto weźmie udział w turnieju zostaje nagrodzony i nie liczy się tylko i wyłącznie wiedza z zakresu marketingu, ale również kreatywność, zarządzanie czasem, czy orientacja w terenie.
Uwaga! 3- osobowe zespoły muszą zarejestrować się na stronie internetowej turnieju www.gra.marketeam.pl.
Rejestracja rusza dziś (16 kwietnia) o godzinie 19.00.