Świąteczny wir zakupów to jeden z najlepszych okresów dla sprzedawców i czas wzmożonych działań marketingowych. Wielu przedsiębiorców uważa święta za żniwa, ponieważ w tym okresie generowane są niespotykane w skali roku zyski. Nic jednak nie dzieje się bez przyczyny, a więc żeby uzyskać wysokie profity, w wielu przypadkach wymagane jest stworzenie odpowiedniej atmosfery towarzyszącej zakupom produktów czy usług. Aby tego dokonać, należy w pełni wykorzystać wpływ ludzkich zmysłów na decyzje zakupowe klientów. W tym przypadku bardzo pomocne okazują się dobrze dobrane narzędzia marketingu sensorycznego.
Z tego artykułu dowiesz się:
- jak prawidłowo dobierać narzędzia sensoryczne podczas świąt do różnych lokalizacji,
- kiedy najlepiej rozpocząć świąteczne działania marketingu sensorycznego,
- jaki poziom prezentuje Polska w zakresie świątecznej sensoryki w porównaniu z innym krajami,
- jak najkorzystniej dobrać działania marketingu sensorycznego do poszczególnych rodzajów lokalizacji.