Marketing w wyszukiwarkach (SEM) to jedna z najskuteczniejszych form promocji. Połączenie działań SEO, potocznie zwanych pozycjonowaniem, i PPC, czyli płatnych reklam w ramach usługi Google AdWords, przynosi świetne rezultaty biznesowe. Niestety, SEM stanowi zarazem tę dziedzinę marketingu, która wielu marketerów nieustannie przyprawia o ból głowy. Dlatego w nowym numerze magazynu „Marketer+” pod lupę wzięliśmy całość działań marketingowych przeprowadzanych w wyszukiwarkach internetowych.
Na 128 stronach aktualnego numeru „Marketera+” zamieściliśmy artykuły ekspertów, którzy wyjaśnią m.in.:
- jakie scenariusze rozwoju rysują się przed marketingiem w wyszukiwarkach,
- jakie elementy strony www wpływają na ruch organiczny z wyszukiwarek,
- w jaki sposób Google indeksuje strony i jakie parametry bierze pod uwagę przy ich ocenie,
- jakie firmy powinny rozważyć inwestycję w pozycjonowanie lokalne
- o czym należy pamiętać uruchamiając nowe wersje językowe serwisu,
- na co zwrócić uwagę podpisując umowę na usługi SEM,
- jak zoptymalizować kampanię prowadzoną w Google AdWords.
Dla wszystkich fanów nieustannie rozwijającego się rynku technologii mobilnych, wspólnie z serwisem MobileClick.pl przygotowaliśmy również dodatek specjalny „Technologie mobilne a sprzedaż”, w którym:
Słuchaj „Marketer+” Podcast
- zaprezentujemy narzędzia bezpośrednio wpływające na sprzedaż, jak i te, które ją wspomagają,
- wyjaśnimy, czym różnią się od siebie aplikacje webowe, hybrydowe i natywne,
- podpowiemy, jak skutecznie wykorzystywać „tradycyjne” SMS-y we współczesnym marketingu mobilnym,
- pokażemy jak wykorzystać urządzenia konsumentów do budowania nowych kanałów sprzedaży
- oraz wskażemy dlaczego mobile jest nieocenionym sprzymierzeńcem sprzedaży.
Zamów teraz najnowszy numer „Marketera+”
Pełny spis treści nr 4(15) listopad 2014 – styczeń 2015:
- Ekokomunikacja – czy jesteśmy na nią gotowi?
- Technologią w shoppera
Pod lupą: skuteczny marketing w wyszukiwarce
- W którą stronę zmierza promocja w wyszukiwarkach?
- 10 elementów, które możesz poprawić, by zwiększyć ruch w sklepie internetowym
- Dlaczego optymalizacja domeny pod kątem SEO to połowa sukcesu? Mity i wskazówki
- Strach przed filtrami wyszukiwarki Google
- Content marketing w służbie SEO
- Pozwól wyszukiwarkom zrozumieć Twoją stronę
- Pozycjonowanie lokalne – jakie firmy powinny się nim bliżej zainteresować?
- Ekspansja SEO na rynki zagraniczne
- Na co zwracać uwagę przy podpisywaniu umowy SEO?
- Dopasowanie, czyli etap „0” w optymalizacji współczynnika konwersji
- Ocena skuteczności kampanii AdWords oraz metody i sposoby jej poprawy
- Optymalizacja zysku z marketingu w wyszukiwarce
Dodatek specjalny: technologie mobilne a sprzedaż
- Co z tym m-commerce? Kto kupuje, jak płaci i jak to powinno wyglądać?
- SMS-y napędzają m-commerce
- Zmobilizuj swoją sprzedaż!
- SMS – nowe „stare” narzędzie marketingu
- Konkursy mobilne? Zielone światło dla pomysłowych propozycji
- Aplikacje mobilne – czy to dobry wybór i jak je promować?
- Poznaj sposoby na monetyzację aplikacji mobilnych
- Kojot i Struś Pędziwiatr, czyli mobilne technologie i sprzedaż
- Okrakiem na barykadzie. Część 1.
- Programy lojalnościowe i motywacyjne. Część 1.
- Zarządzanie portfelem marek. Część 3.
- Niezwykłe kreacje e-mailowe, czyli jak tworzyć skuteczne e-maile. Część 3.
- Użycie znaków towarowych jako słów kluczy dla narzędzi wyszukiwania w internecie – tło prawne
- „Panowie w czarnych kapeluszach”. Depozycjonowanie jako czyn nieuczciwej konkurencji
- To Ty tu rządzisz!
- Kalendarz marketera: listopad, grudzień
- Felieton Jacka Szlaka: Za chwilę dalszy ciąg kampanii
- Felieton Jacka Kotarbińskiego: Czas na zaangażowanie w mobile’u?