Marketing w wyszukiwarkach (SEM) to jedna z najskuteczniejszych form promocji. Połączenie działań SEO, potocznie zwanych pozycjonowaniem, i PPC, czyli płatnych reklam w ramach usługi Google AdWords, przynosi świetne rezultaty biznesowe. Niestety, SEM stanowi zarazem tę dziedzinę marketingu, która wielu marketerów nieustannie przyprawia o ból głowy. Dlatego w nowym numerze magazynu „Marketer+” pod lupę wzięliśmy całość działań marketingowych przeprowadzanych w wyszukiwarkach internetowych.

Na 128 stronach aktualnego numeru „Marketera+” zamieściliśmy artykuły ekspertów, którzy wyjaśnią m.in.:
- jakie scenariusze rozwoju rysują się przed marketingiem w wyszukiwarkach,
- jakie elementy strony www wpływają na ruch organiczny z wyszukiwarek,
- w jaki sposób Google indeksuje strony i jakie parametry bierze pod uwagę przy ich ocenie,
- jakie firmy powinny rozważyć inwestycję w pozycjonowanie lokalne
- o czym należy pamiętać uruchamiając nowe wersje językowe serwisu,
- na co zwrócić uwagę podpisując umowę na usługi SEM,
- jak zoptymalizować kampanię prowadzoną w Google AdWords.
Dla wszystkich fanów nieustannie rozwijającego się rynku technologii mobilnych, wspólnie z serwisem MobileClick.pl przygotowaliśmy również dodatek specjalny „Technologie mobilne a sprzedaż”, w którym:
Słuchaj „Marketer+” Podcast
- zaprezentujemy narzędzia bezpośrednio wpływające na sprzedaż, jak i te, które ją wspomagają,
- wyjaśnimy, czym różnią się od siebie aplikacje webowe, hybrydowe i natywne,
- podpowiemy, jak skutecznie wykorzystywać „tradycyjne” SMS-y we współczesnym marketingu mobilnym,
- pokażemy jak wykorzystać urządzenia konsumentów do budowania nowych kanałów sprzedaży
- oraz wskażemy dlaczego mobile jest nieocenionym sprzymierzeńcem sprzedaży.
Zamów teraz najnowszy numer „Marketera+”
Pełny spis treści nr 4(15) listopad 2014 – styczeń 2015:
- Ekokomunikacja – czy jesteśmy na nią gotowi?
- Technologią w shoppera
Pod lupą: skuteczny marketing w wyszukiwarce
- W którą stronę zmierza promocja w wyszukiwarkach?
- 10 elementów, które możesz poprawić, by zwiększyć ruch w sklepie internetowym
- Dlaczego optymalizacja domeny pod kątem SEO to połowa sukcesu? Mity i wskazówki
- Strach przed filtrami wyszukiwarki Google
- Content marketing w służbie SEO
- Pozwól wyszukiwarkom zrozumieć Twoją stronę
- Pozycjonowanie lokalne – jakie firmy powinny się nim bliżej zainteresować?
- Ekspansja SEO na rynki zagraniczne
- Na co zwracać uwagę przy podpisywaniu umowy SEO?
- Dopasowanie, czyli etap „0” w optymalizacji współczynnika konwersji
- Ocena skuteczności kampanii AdWords oraz metody i sposoby jej poprawy
- Optymalizacja zysku z marketingu w wyszukiwarce
Dodatek specjalny: technologie mobilne a sprzedaż
- Co z tym m-commerce? Kto kupuje, jak płaci i jak to powinno wyglądać?
- SMS-y napędzają m-commerce
- Zmobilizuj swoją sprzedaż!
- SMS – nowe „stare” narzędzie marketingu
- Konkursy mobilne? Zielone światło dla pomysłowych propozycji
- Aplikacje mobilne – czy to dobry wybór i jak je promować?
- Poznaj sposoby na monetyzację aplikacji mobilnych
- Kojot i Struś Pędziwiatr, czyli mobilne technologie i sprzedaż
- Okrakiem na barykadzie. Część 1.
- Programy lojalnościowe i motywacyjne. Część 1.
- Zarządzanie portfelem marek. Część 3.
- Niezwykłe kreacje e-mailowe, czyli jak tworzyć skuteczne e-maile. Część 3.
- Użycie znaków towarowych jako słów kluczy dla narzędzi wyszukiwania w internecie – tło prawne
- „Panowie w czarnych kapeluszach”. Depozycjonowanie jako czyn nieuczciwej konkurencji
- To Ty tu rządzisz!
- Kalendarz marketera: listopad, grudzień
- Felieton Jacka Szlaka: Za chwilę dalszy ciąg kampanii
- Felieton Jacka Kotarbińskiego: Czas na zaangażowanie w mobile’u?
Zamów teraz najnowszy numer „Marketera+”

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?