W dniach 19-20 maja w Warszawie już po raz trzeci odbędzie się konferencja M@il My Day.
Spotkanie, podobnie jak w latach poprzednich, będzie poświęcone e-mail marketingowi, tematom, które się z nim łączą oraz temu, jak z tych powiązań uzyskać efekt synergii i potęgować skuteczność działań marketingowych.
Idea konferencji M@il My Day narodziła się w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na wiedzę e-mail marketingową. Celem wydarzenia jest zgromadzenie pod jednym dachem specjalistów od e-mail marketingu, by dzieląc się swoją wiedzą, mogli inspirować i szerzyć dobre praktyki.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Wśród prelegentów spotkać będzie można m.in: Pawła Salę, dr. Andrzeja Garapicha czy Piotra Chmielewskiego.
Od zeszłego roku w program na stałe wpisały się również warsztaty, odbywające się w drugim dniu konferencji. Ich różnorodność tematyczna oraz poziomy zaawansowania pozwalają na zdobycie praktycznej wiedzy e-mail marketingowej.
Konferencja adresowana jest do e-marketerów, osób odpowiedzialnych za PR-owe działania w internecie, branży e-commerce, przedsiębiorców MŚP, a także blogerów i dziennikarzy zainteresowanych branżą e-mail marketingową.
Każda edycja to nie tylko spotkanie edukacyjne, lecz również pozwalające na zdobycie inspiracji, wymianę doświadczeń oraz poszerzenie siatki kontaktów poprzez spotkania z ciekawymi ludźmi, praktykami e-mail marketingu.
Ilość miejsc jest ograniczona, a zapisy dostępne są na stronie www.mailmyday.pl.
Marketer+ jest patronem medialnym wydarzenia.