W dniach 19-20 maja w Warszawie już po raz trzeci odbędzie się konferencja M@il My Day.

Spotkanie, podobnie jak w latach poprzednich, będzie poświęcone e-mail marketingowi, tematom, które się z nim łączą oraz temu, jak z tych powiązań uzyskać efekt synergii i potęgować skuteczność działań marketingowych.
Idea konferencji M@il My Day narodziła się w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na wiedzę e-mail marketingową. Celem wydarzenia jest zgromadzenie pod jednym dachem specjalistów od e-mail marketingu, by dzieląc się swoją wiedzą, mogli inspirować i szerzyć dobre praktyki.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Wśród prelegentów spotkać będzie można m.in: Pawła Salę, dr. Andrzeja Garapicha czy Piotra Chmielewskiego.
Od zeszłego roku w program na stałe wpisały się również warsztaty, odbywające się w drugim dniu konferencji. Ich różnorodność tematyczna oraz poziomy zaawansowania pozwalają na zdobycie praktycznej wiedzy e-mail marketingowej.
Konferencja adresowana jest do e-marketerów, osób odpowiedzialnych za PR-owe działania w internecie, branży e-commerce, przedsiębiorców MŚP, a także blogerów i dziennikarzy zainteresowanych branżą e-mail marketingową.
Każda edycja to nie tylko spotkanie edukacyjne, lecz również pozwalające na zdobycie inspiracji, wymianę doświadczeń oraz poszerzenie siatki kontaktów poprzez spotkania z ciekawymi ludźmi, praktykami e-mail marketingu.
Ilość miejsc jest ograniczona, a zapisy dostępne są na stronie www.mailmyday.pl.

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?
Marketer+ jest patronem medialnym wydarzenia.