Jubileuszowa, dziesiąta edycja konkursu Mixx Awards, organizowanego przez IAB Polska, ma szansę zapaść na długo w dobrej pamięci polskiej branży digitalowej. Nie mniej emocji wzbudzi lista prelegentów Mixx Conference 2016.
Natalia Hatalska zainauguruje konferencję omawiając najnowsze trendy w komunikacji online. Barbara Sołtysińska wraz z Rafałem Masnym otworzy część dedykowaną działaniom komunikacyjnym z udziałem wpływowych postaci. Wystąpienie Barbary Stawarz będzie wstępem do części poświęconej marketingowi treści. Natomiast segment dedykowany angażowaniu społeczności poprzez działania marketingowe i reklamowe poprowadzi Krzysztof Winnik.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
– Nagrody i wyróżnienia przyznawane w ramach konkursu Mixx Awards mają za zadanie nie tylko docenienie najbardziej efektywnych i kreatywnych kampanii, ale także zaszczepienie najlepszych wzorców na polskiej digitalowej scenie. Dlatego gala wręczenia nagród jest poprzedzona całodniową konferencją, podczas której zaproszeni goście omawiają najciekawsze trendy, wyznaczające kierunek rozwoju branży na najbliższe miesiące i lata. – powiedział Robert Wielgo, Członek Zarządu IAB Polska. – Agendę tegorocznej konferencji zbudowaliśmy na trzech filarach tematycznych, którymi są: marketing z udziałem znanej postaci, marketing oparty na treściach oraz budowanie i angażowanie społeczności. Do uczestnictwa w wydarzeniu zachęcić powinny zarówno znane nazwiska prelegentów otwierających poszczególne bloki, jak również możliwość spotkania z twórcami najbardziej innowacyjnych, zrealizowanych z sukcesami, kampanii.
Więcej informacji o konkursie znaleźć można na stronie internetowej Mixx Awards 2016.
Rozwiązanie konkursu nastąpi podczas całodniowego wydarzenia Mixx Awards & Conference 2016, które odbędzie się 1 grudnia br. w Multikino Złote Tarasy.