Gogle do rozszerzonej rzeczywistości, tablety i smartfony, najnowsze akcesoria do urządzeń mobilnych oraz rozwiązania e-mail marketingowe. Spotkania z cenionymi specjalistami z branży, znani prelegenci i nagrody dla najlepszych rozwiązań z roku 2015. To tylko część atrakcji, która czeka na tych, którzy już niebawem, w dniach 17-19 lutego 2016, odwiedzą EXPO Kraków i wezmą udział w Mobile Trends Conference oraz odbywających się równolegle 3. Targach Rozwiązań IT, E-commerce i Urządzeń Mobilnych Mobile-IT.

Najlepsi z najlepszych
Mobile Trends Conference z roku na rok rozwija się z myślą o swoich uczestnikach, aby móc zapewnić im jeszcze cenniejszą wiedzę oraz źródło motywacji i inspiracji, by z zapałem mogli oni rozpocząć nowy rok pracy. Profesjonaliści i pasjonaci podzielą się swoją wiedzą z zakresu biznesu i zagadnień developerskich, jak również przemyśleniami podczas Inspiration Day, które mają dać siłę do działania i zmian – przede wszystkim w życiu zawodowym. Wśród tegorocznych gości Inspiration Day znajdą się m.in. Simon Dziak-Czekan, ekspert w dziedzinie budowania relacji biznesowych, zdobywca pierwszego miejsca w Konkursie na Najlepszą Mowę Biznesową 2013, Klaudyna Kamińska, która pomaga firmom zrozumieć nie tylko „co i jak”, ale przede wszystkim „dlaczego i po co”, czy Paweł Sala, specjalista od e-mail marketingu, który jest współodpowiedzialny za sukces wielu nagradzanych kampanii.
Mobile Trends Conference to przede wszystkim źródło wiedzy i inspiracji pod postacią prelekcji i case studies, ale również wspaniała okazja do networkingu i nawiązania nowych znajomości biznesowych. To świetny sposób na zdobycie motywacji do działania na nowy rok, w gronie najlepszych specjalistów, a zarazem pasjonatów branżowych.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Najlepsze projekty mobilne ubiegłego roku
Najlepsi z najlepszych to nie tylko prelegenci goszczący na konferencji, ale również nominowani do nagród Mobile Trends Awards 2015. W tym roku nagrody powędrują do zwycięzców w 17 kategoriach. Lista nominowanych znajduje się na końcu artykułu. Na stronie www.2016.mobiletrends.pl/glosowanie od 18 stycznia można głosować na swoich faworytów, dzięki głosom internautów do twórców jednego z projektów trafi nagroda specjalna.
Zapisy na konferencję ciągle trwają. Tylko do 18 stycznia można kupić bilety po niższej cenie – od 350 zł! Zarejestruj się już dzisiaj pod adresem www.2016.mobiletrends.pl.
Targi Mobile-IT rosną w siłę
Najsilniejszą stroną Targów Mobile-IT będą sami Wystawcy. Udział w targach potwierdziły bowiem takie firmy jak: ATDI, EET Europarts, Forcetop, Freshmail, Fujitsu, iBox, KISS Digital, SARE, Sklep Avatar, SMSAPI, Yusata Infotech i wiele innych. Na stoiskach Wystawców będzie można zapoznać się z najnowszymi rozwiązaniami dla oprogramowania i radiokomunikacji, narzędziami do analiz zachowań użytkowników w sieci, wyszukiwarkami baz danych oraz płatnościami online, aplikacjami mobilnymi i webowymi oraz SMS marketingiem. Targi Mobile-IT to również dobra okazja, aby przetestować wiele produktów. Wśród nich znajdą się mi.in. drony, kamerki Go-Pro, tablety graficzne i piórkowe.
Nie zabraknie również atrakcji dla szerszej publiczności. Wszystkich miłośników nowych technologii będą mogli wziąć udział w pokazie walki robotów, które przygotuje firma Kreatech oraz w prezentacji dronów, które z każdym rokiem budzą coraz większe zainteresowanie. Na interaktywne spotkania zaprasza również firma Ovro, która dzięki wirtualnym okularom oraz konstruowanym obrazom holograficznym, przeniesie gości targów w świat wirtualnej rzeczywistości.
Odbędą się również merytoryczne spotkania z ekspertami. W strefie WorkShops podczas kilkudziesięciu minutowych wystąpień cenieni w branży praktycy, przedstawią ciekawe case studies oraz odpowiedzą na zadane pytania. Firma 2ClickShop opowie o tajnikach sprzedaży poprzez inspirację w e-commerce oraz o zaletach ofertownika jako narzędzia wspierającego sprzedaż B2B. Nie zabraknie również aspektów prawnych. Kancelaria Szostek-Bar i Partnerzy, specjalizująca się w e-commerce, opowie o ryzyku prawnym w reklamie na urządzeniach mobilnych oraz poruszy problem treści cyfrowych w aplikacjach mobilnych.

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?
Jedno jest pewne, już w lutym EXPO Kraków ponownie zgromadzi wszystkich tych, którzy na bieżąco śledzą najnowsze trendy i dla których mobilne technologie i rozwiązania to więcej niż zainteresowanie, to pasja, której gdy raz się posmakuje, ciężko się od niej uwolnić.
Firmy zainteresowane zaprezentowaniem swojej oferty podczas Targów Mobile-IT mogą zgłaszać swój udział do końca stycznia. Jakie są korzyści płynące z uczestnictwa? Każdy, kto zna branżę, wie jak ciężko jest dotrzeć z propozycją współpracy do konkretnych osób. Targi dają taką możliwość. Zamiast wielogodzinnych prób dodzwonienia się do kluczowych osób, wystarczy wziąć udział w targach, gdyż właśnie tu, w jednym miejscu można spotkać m.in. przedstawicieli branży mobile, IT oraz e-commerce, pracowników działów marketingu i promocji, twórców start-upów, programistów i informatyków. Targi Mobile-IT odwiedzane są również przez entuzjastów wszelkich nowinek związanych z branżą, dlatego zachęcamy do rejestracji online, która pozwala na bezpłatny wstęp na targi.
Sponsorami wydarzenia są Western Digital, Nespresso, mobee dick oraz SMSAPI, a wśród partnerów znajdują się m.in. Microsoft, Uber oraz praca.pl.
“Marketer+” jest patronem medialnym wydarzenia.
Wszystkie niezbędne informacje znajdują się na stronie www.2016.mobiletrends.pl.
- Mobile Trends Conference – 17-19 lutego 2016
- Miejsce: EXPO Kraków
- Rejestracja: www.2016.mobiletrends.pl/konferencja-zapisy
- Prelegenci MTC: www.2016.mobiletrends.pl/konferencja-prelegenci
- Nominacje MTA: www.2016.mobiletrends.pl/glosowanie
- Targi 18-19 lutego 2016
- Miejsce: EXPO Kraków
- Wystawcy: www.2016.mobiletrends.pl/wystawcy
- Informacje dla wystawców: www.2016.mobiletrends.pl/informacje-wystawcy
Relacja z poprzedniej edycji:
Organizatorami wydarzenia są Targi w Krakowie Sp. z o.o. oraz ClickMaster Polska.
Nominacje Mobile Trends Awards 2015
1. Miasto/region z najlepszą stroną lub aplikacją mobilną
- Urząd Miejski w Białymstoku za stronę www.odkryj.bialystok.pl. Realizacja: Lemontea
- Miasto Biała Podlaska za Mobilny System Informacji Gospodarczej Miasta Biała Podlaska (portal www.bialapodlaska.pl i mobilna aplikacja). Realizacja: Amistad
- Gmina Urszulin za aplikację Urszulin, po pracy Polesie. Realizacja: 3Step
- Powiat Jeleniogórski za aplikację „Karkonosze”. Realizacja: Amistad
2. Firma/marka z najlepszą stroną mobilną
- Browar Namysłów za stronę www.namyslow.com.pl. Realizator: Proximity Poland (BBDO Group)
- Hotel Grand Sal za stronę www.grandsal.com. Realizator: GoldenSubmarine
- Krakowskie Biuro Festiwalowe za stronę www.fmf.fm. Realizator: Openform
- Przedszkole Pod Magnolią za stronę www.podmagnolia.pl. Realizator: Ivision.pl
3. Firma/marka z najlepszą aplikacją mobilną
- Narodowy Instytut Fryderyka Chopina za aplikację Konkurs Chopinowski / Chopin competition. Realizator: INFOR IT
- Krakowskie Biuro Festiwalowe za aplikację Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie. Realizator: Amistad
- MAN Polska za aplikację Serwis MAN Polska. Realizator: Norbsoft
- TUiR WARTA za aplikację Warta Mobile. Realizator: mobee dick i Apreel
4. Portal mobilny
- Agora za www.gazeta.pl.
- Edipresse Polska za www.party.pl
- Grupa Wirtualna Polska za portal www.o2.pl
- Bonnier Business Polska za m.bankier.pl. Realizator: Bankier.pl
5. Bankowość mobilna
- mBank za aplikację mobilną mBanku
- ING Bank Śląski za ING BusinessMobile
- Bank Millennium za aplikację mobilną Banku Millennium
- Bank Zachodni WBK za BZWBK24 mobile – aplikacja mobilna Banku Zachodniego WBK. Realizator: Finanteq
6. Wykorzystanie marketingu mobilnego
- McDonald’s Polska za kampanię z wykorzystaniem Instagrama. Realizator: DDB&tribal, OMD oraz Facebook Creative Shop
- Neptis za akcję Yanosik nagradza za poprawną jazdę. Realizator: Creandi
- Allegro za pionierskie wykorzystanie formatu reklamowego Twittera. Realizator: Hello Social oraz 140 Media Agency
- Edipresse Polska oraz Hector&Karger za Tap2C „VIVA! Moda oraz Hector&Karger 3D”. Realizator: Tap2C Polska
7. M-commerce
- Sklep 8a.pl za sklep www.8a.pl. Realizator: i-systems
- Starbucks – AmRest Coffee za aplikację Starbucks. Realizator: 3E Software House
- Blix za aplikację Blix. Realizator: Appchance
- DRPharma za sklep www.siegajpozdrowie.pl. Realizator: Ivision.pl
8. Aplikacja/strona mobilna do użytku dla firm
- Codewise za aplikację Voluum – Affiliate Tracking
- Collectively oraz Macoscope za aplikację Memo Anonymous Office Messenger
- Dreamcommerce oraz Appchance za aplikację Shoper
- Power Media za aplikację Darmowy Program do Faktur iFirma
9. Aplikacja/strona mobilna – edukacja
- Nowa Era za aplikację REBEL.TO
- Brainly za aplikację Brainly
- Żywiec Zdrój oraz Digital Touch za gry edukacyjne “Woda jest super”
- EarlyLogic za narzędzie EarlyLogic
10. Gra mobilna
- Vivid Games za grę Real Boxing 2 CREED™
- Cream Software za grę SWIRLY: kolory i kształty
- Cloud Technologies za grę Arrow
- Miquido za grę Tap Tap Egg
11. Aplikacja/strona mobilna – rozrywka
- Grupa Onet.pl oraz BLStream za aplikację Onet VoD
- Agora oraz Dział Rozwoju Cyfrowego Gazety Wyborczej za Clou – aplikację do czytania
- nc+ oraz Insys za aplikację nc+ go
- Polska Press Grupa za aplikację Program TV Telemagazyn (Android)
12. Aplikacja/strona mobilna – sport i zdrowie
- MOBIEM za aplikację Pierwsza Pomoc
- MDAsystems oraz Appchance za aplikację Dr Barbara
- Grupa Onet.pl za aplikację Onet Sport – wyniki na żywo
- Magdalena Gnot oraz Connectmedica za aplikację Fitnoteq
13. Aplikacja/strona mobilna – podróże i komunikacja
- Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz TVP za aplikację mobilną Regionalny System Ostrzegania (RSO)
- Rainbow Tours oraz mobee dick za nowa stronę RWD www.r.pl
- Stołeczne Biuro Turystyki oraz MobileMS Michał Stefański za aplikację Chopin in Warsaw
- Wschodni Szlak Rowerowy Green Velo oraz 3Step za aplikację Green Velo Questy
14. Aplikacja/strona mobilna – komunikacja i społeczności
- Xentivo za aplikację LocalSpot
- Fundacja Misericors oraz Looksoft za aplikację Misericors
- Finspi Global oraz Witchcraft Studios za aplikację Finspi
- Migam RKPK oraz Altar za aplikację Tłumacz Migam
15. Mobilny start-up
- Kinetise
- Legimi
- Kcalmar
- MyShop.mobi
16. Firma wspierająca popularyzację mobilnych technik i technologii
- Comarch za konsekwentne promowanie rozwiązań mobilnych w swojej ofercie dla firm
- AppToYou za Generator Aplikacji Mobilnych AppToYou
- mBank oraz PayU za mTransfer mobilny
- Qpony za popularyzację i zastosowanie beaconów w kampaniach reklamowych
17. Firma wspierająca rozwój technologii mobilnej
- Miquido za budowanie produktów opartych o strategię „mobile first”, w tym systemu do sterowania inteligentnym domem neembe
- Polski Standard Płatności za nowoczesny system płatności mobilnych BLIK
- Outsystems za platformę OutSystems, SKILL & CHILL Rapid Application Delivery
- Plus za usługę Wi-Fi Calling
Głosowanie internautów od 18.01: www.2016.mobiletrends.pl/glosowanie