Programowanie neurolingwistyczne (NLP) jest postrzegane i definiowane najczęściej dwojako. Pierwsza postawa wobec tej techniki zakłada, że NLP to rewolucyjne podejście do życia i rozwoju osobistego, które w prosty sposób pozwala zrealizować praktycznie każde cele, z różnych obszarów naszego życia. Druga postawa, skrajnie odmienna, zakłada, że NLP to pseudonaukowa, nieweryfikowalna opowieść, która ma niewiele wspólnego z psychologią. Rafał Żak w swojej najnowszej książce "Nie myśl, że NLP zniknie" pomaga czytelnikowi zweryfikować, która postawa jest bliższa prawdzie.
Książkę można czytać na dwa sposoby i od czytelnika zależy, którą opcję zgłębiania lektury wybierze
Pierwszy sposób polega na przeczytaniu pierwszych 62 stron. Autor przybliża na nich tematykę NLP, główne założenia programowania neurolingwistycznego oraz narzędzia, które pozwalają w sposób rewolucyjny podejść do tematu rozwoju człowieka.
Drugi sposób przyswajania lektury polega na kierowaniu się wskazówkami znajdującymi się na końcu każdego rozdziału. Ten sposób jest jednak bardziej wymagający dla czytelnika, zmusza go do myślenia i zweryfikowania posiadanej opinii, ponieważ przedstawia krytyczny komentarz na temat technik NLP.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Wartością dodaną książki jest fakt, że Rafał Żak stara się obiektywnie ocenić zjawisko NLP poprzez przedstawienie zarówno pozytywnych, jak i krytycznych komentarzy wobec omawianej tematyki.
Polecamy książkę każdemu, kto interesuje się technikami NLP
Również tym, którzy poszukują dowodów ich skuteczności oraz chcą zweryfikować swoje zdanie na temat programowania neurolingwistycznego.
Marketer+ jest patronem medialnym publikacji!
Książka w sprzedaży na stronie MT Biznes Sp. z o.o.
Tytuł: Nie myśl, że NLP zniknie
Autor: Rafał Żak
Rok wydania: 2016
Wydawnictwo: MT Biznes