Pracujesz? Robisz prezentacje? Korzystasz z tablicy albo flipcharta? Wydaje Ci się, że “Nie umiesz rysować”? Jeśli twierdząco odpowiedziałeś na przynajmniej jedno z tych pytań powinieneś przeczytać tę książkę.

Lektura Karoliny Jóźwiak i Szymona Zwolińskiego jest świetną propozycją zarówno dla tych, którzy chcą pobudzić swoją kreatywność, jak i dla tych, którzy mają kłopot z jasnym i prostym wyrażaniem swoich myśli ‒ a te umiejętności są potrzebne nie tylko w życiu zawodowym, ale również prywatnym.
Twórcy słusznie zauważają, że obecnie trwa w epoka, w której bardzo często komunikacja przebiega za pomocą obrazków – to swoisty powrót do bardzo dalekiej przeszłości. Używane są emotikonki, „naklejki” na Facebooku, które zabawnie i treściwie wyrażają to, co autor ma na myśli, internet pełen jest memów, infografik itd., a mimo to często prezentacje biznesowe wyglądają nudno i przedstawiane na nich strategie czy pomysły nie są przekonywujące dla słuchaczy.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Z książki dowiesz się m.in.:
- Jak działa myślenie wizualne?
- Jaki ma wpływ na Twój mózg oraz na percepcję?
- Jak wygląda alfabet myślenia wizualnego?
- Jak można z niego korzystać?
Ponadto autorzy przygotowali schematy, struktury oraz bank ikon które mogą zostać wykorzystane w biznesie. Dodatkowo, aby pobudzić umiejętności nieszablonowego myślenia opracowali różnorodne gry i zabawy, z którymi warto zapoznać także swoich pracowników i współpracowników, aby zwiększyć ich efektywność w pracy.
Zaletą publikacji jest jej prosta formuła i bardzo przemyślany układ treści, dzięki któremu płynnie przyswaja się zaprezentowane w niej treści. Ponadto można ją traktować jako swój zeszyt ćwiczeń – rysować po niej, pisać i notować swoje inspiracje, które będą w przyszłości wykorzystane. Myślenie wizualne w biznesie to świetna zabawa, która uczy i pozwala się odstresować.
Wbrew pozorom, aby wynieść coś z lektury, nie są wymagane talenty artystyczne, wręcz przeciwnie – to propozycja dla osób, które uważają, że nie umieją rysować i nie chcą sobie zaprzątać głowy niepotrzebnymi bazgrołami. A to właśnie obrazy, symbole pobudzają aktywność i myślenie abstrakcyjne, które w biznesie jest niezwykle ważne. Wychodzenie poza schematy jest dewizą wielu skutecznych przedsiębiorców. Nauka rysunków jest bardzo prosta i pociąga za sobą wiele korzyści.
Dzięki tej książce:

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?
- Będziesz czuł satysfakcję z tego, że i Ty potrafisz kreatywnie myśleć;
- Twoje prezentacje będą: wyższej jakości, bardziej zrozumiałe, lepiej zapamiętywane;
- Pobudzisz aktywność pracowników i ich myślenie;
- Będziesz potrafił jasno przekazywać swoje myśli;
- Zainspirujesz innych członków firmy do działania.
Jest to warta polecenia książka, która łączy przyjemne z pożytecznym!