Na rynku ukazał się pierwszy polski podręcznik o skutecznym zarządzaniu zmianami pokoleniowymi w biznesie. Bazuje on na kompleksowych badaniach, studiach przypadków z Polski i z zagranicy oraz szerokiej analizie źródeł z całego świata. Daje on praktyczne odpowiedzi, jak skutecznie zarządzać pracownikami reprezentującymi cztery generacje: wyżowców, pokolenia X, milenialsów oraz generacji Z. Podpowiada także, co przyniesie przyszłość, i nazywa najmłodsze pokolenie, które obecnie przychodzi na świat.
„Koniec alfabetu” to pierwsza książka Piotra Stohnija, eksperta w zakresie nowego marketingu i zmian pokoleniowych w biznesie, który w wymienionych obszarach prowadzi badania, doradza, szkoli oraz zarządza działaniami firm swoich klientów.
„Koniec alfabetu” to także rzetelny zbiór praktycznych porad, scenariuszy i schematów działania o potwierdzonej skuteczności, sprawdzonych w realnym biznesowym działaniu. Na przykładach małych, średnich i dużych firm – polskich i zagranicznych. Tych, którym się udało, oraz tych, które nie doceniły wagi problemu.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
„Koniec alfabetu” to również próba przewidzenia przyszłości przeprowadzona z rozmachem, wizją i kreatywnością godną najlepszych w tej dziedzinie.
Autorytety rekomendują „Koniec alfabetu”
Najlepszym potwierdzeniem tezy o wyjątkowości tej książki są opinie autorytetów świata biznesu i życia społecznego. Wojciech Eichelberger, czołowy polski psycholog i psychoterapeuta, jedna z pierwszych osób, które przeczytały „Koniec alfabetu”, mówi o tej publikacji tak:
„Koniec alfabetu” to książka bez wątpienia wyjątkowa. Oparta na rzetelnej wiedzy o nas – ludziach – i o naszych zbiorowych strategiach dostosowywania się do zmieniającej się rzeczywistości, a zarazem eksplodująca wizjonerską kreatywnością. Konieczna, obowiązkowa lektura nie tylko dla liderów biznesu, aktywistów czy polityków, lecz także dla wszystkich chcących głębiej zrozumieć mechanizm kryzysu naszej cywilizacji – ten przełomowy moment, w jakim żyjemy, oraz możliwe scenariusze klęski i ratunku.
Z kolei doktor Wiesław Rozłucki, pierwszy prezes Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, również jedna z pierwszych osób, które przeczytały „Koniec alfabetu”, stwierdza:
Nie zdawałem sobie sprawy, jak bardzo zróżnicowane ze względu na przynależność do danego pokolenia są indywidualne cele i motywacje pracowników współpracujących w firmach. Co ważniejsze, to zróżnicowanie występuje szczególnie w ramach najmłodszych pokoleń: Y i Z – ale również wśród starszych z generacji X i wyżu demograficznego. Jak zarządzać takimi zespołami? Jak w nich współpracować? Na takie i inne pytania autor odpowiada w profesjonalny sposób, podpierając się własnym doświadczeniem zawodowym i badaniami, ale również bogatą literaturą światową. Z pełnym przekonaniem polecam lekturę „Końca alfabetu”!
Jedna książka w trzech formatach i dwóch wersjach
„Koniec alfabetu” to innowacyjna publikacja nie tylko w treści, lecz także w formie wydania. Można wybrać jedną z dwóch wersji. Każdy, kto zakupi opcję multi w cenie 89 złotych brutto, otrzyma książkę w trzech formatach: drukowanym, elektronicznym oraz audio. Osoby wybierające opcję exclusive za 299 złotych brutto otrzymają z kolei drukowany limitowany, numerowany egzemplarz książki z dedykacją autora, jak również „Koniec alfabetu” w wersji elektronicznej oraz audio. Będą mogły także skorzystać z indywidualnych konsultacji z autorem książki.
Autor i lektor „Końca alfabetu”
Piotr Stohnij jest ekspertem w zakresie nowego marketingu i zmian pokoleniowych w biznesie. W tych obszarach prowadzi badania, doradza, szkoli oraz zarządza działaniami firm swoich klientów.
Zrealizował wiele projektów strategicznych dla organizacji z kilkunastu branż, w tym dla tak wymagających, jak spożywcza, środków ochrony indywidualnej, zdrowia, wydawnicza czy budowlana. Spędził również kilka tysięcy godzin, prowadząc warsztaty dla menedżerów najwyższego szczebla. Pełnił funkcję redaktora internetowej odsłony „Harvard Business Review Polska” oraz prezesa stowarzyszenia HR Generation Next. Przez kilka lat prowadził także własną agencję obsługującą firmy w obszarze mediów społecznościowych.
Regularnie występuje na konferencjach i wideospotkaniach oraz wypowiada się na łamach magazynów branżowych, takich jak na przykład „Marketer+”, „Nowa Sprzedaż” czy „Personel Plus”. Ponadto pełni funkcję wiceprezesa Fundacji Masculinum. Stale komentuje również bieżące wydarzenia życia biznesowego i społecznego na stronie: www.pstohnij.pl.
Książkę zamówisz na sklep.marketerplus.pl
Marketer+ jest partnerem medialnym publikacji.