23 i 24 kwietnia Łódź, za sprawą ogólnopolskiej konferencji Jungle Web, po raz czwarty stanie się stolicą najnowszych technologii, e-commerce, social media oraz programowania. Jest to impreza, na której spotykają się specjaliści z branży handlu elektronicznego, reklamy, social media oraz programowania i nowych technologii, aby bezpłatnie podzielić się swoją praktyczną wiedzą ze studentami i firmami.
Branżowi specjaliści, praktyczna wiedza, darmowe warsztaty
Tegoroczne wydarzenie będzie skupiać się wokół wszystkich aspektów działalności w sieci. Na 24 prelekcjach oraz wielu warsztatach uczestnicy będą mieli okazję poznać obecne trendy w e-commerce, social media, ePR oraz w programowaniu. Organizator konferencji – SKN MarkeTEAM zapewnia, że w tegorocznej dżungli miejsce znajdą zarówno studenci chcący pracować w branży reklamowej, jak i IT. Specjalnie dla tych drugich przygotowano warsztaty i prelekcje dotyczące programowania. Łącznie dwa dni wypełnione wartościowymi spotkaniami. Wśród prelegentów są Michał Sadowski, Paweł Tkaczyk oraz najlepsi specjaliści IT z takich firm jak Fujitsu czy AMG.net.
Nieformalna atmosfera sprzyjająca networkingowi
Podczas całego wydarzenia na patio Wydziału Zarządzania będzie zorganizowana wioska technologiczna, w której na uczestników będą czekały rozmaite atrakcje. W planie są testy wirtualnej rzeczywistości oraz pokazy możliwości drukarek 3D. Znajdzie się też coś dla fanów robotyki, bowiem będzie możliwość skonstruowania i zaprogramowania własnoręcznie wykonanego robota z klocków Lego. Wieczorem wszyscy zarejestrowani uczestnicy są zaproszeni na After Party, które będzie świetną okazją do networkingu.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Pełna listę prelegentów oraz partnerów wydarzenia dostępna jest na stronie internetowej www.jungleweb.pl.
Gdzie i kiedy czyli wszystkie najpotrzebniejsze informacje
Łódź Jungle Web 2015 odbędzie się 23-24 kwietnia na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, ul. Matejki 22/26, Łódź, Aula A0 (poziom -1).
Udział w konferencji jest bezpłatny, ale z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc na prelekcjach i warsztatach niezbędna jest wcześniejsza rejestracja na stronie www.jungleweb.pl.
Marketer+ jest patronem medialnym wydarzenia.