W tym roku konferencja dotycząca marketingu cyfrowego, która corocznie przyciąga tysiące marketerów z całego świata, zaskoczy wyrafinowanym programem i jeszcze lepszą organizacją.
Trzecia edycja Marketing Festivalu odbędzie się w dniach 26-28 listopada w Brnie. Wydarzenie skupi się głównie na ekskluzywnych treściach prelekcji i wzmocnieniu współpracy marketerów z Czech oraz z zagranicy. Jednym z prelegentów będzie Marty Neumeier, autor książki „The Brand Gap”, który opowie o swoim unikalnym know-how i podzieli się doświadczeniem zdobytym podczas wieloletniej pracy przy globalnych kampaniach. Guru PPC, Larry Kim oraz Daniel Waisberg – szanowany analityk londyńskiego oddziału Google, również widnieją na potwierdzonej liście gości godnych szczególnej uwagi. Oprócz wykładów i warsztatów uczestnicy mogą spodziewać się obszernego programu dodatkowego i wyjątkowej mobilnej aplikacji przeznaczonej do nawiązywania znajomości.
Tegoroczny Marketing Festival ma być wyjątkowy – przesądzi o tym nie tylko innowacyjny charakter i treść wykładów. Organizatorzy postawili na szczególne wzmocnienie międzynarodowego zaangażowania zarówno wśród zaproszonych ekspertów, jak i uczestników.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Czterodniowy program konferencji będzie skoncentrowany wokół marketingu cyfrowego, nie omijając jednak tematyki reklamy tradycyjnej. W zakresie marketingu internetowego zostaną poruszone kwestie analityki internetowej, SEO, PPC, reklamy i sieci społecznościowych. Głównym punktem programu będzie wykład eksperta PPC, Larry’ego Kima.
Kreatywni artyści i zwolennicy reklamy tradycyjnej z pewnością docenią tematy skoncentrowane na budowaniu wizerunku marki i psychologii. Marty Neumeier, autor wspomnianego bestsellera „The Brand Gap” i pomysłodawca-wizjoner, który asystował przy narodzinach wielu produktów firmy Apple i Hewlett-Packard, zaprezentuje zupełnie nową perspektywę spojrzenia na wzajemne zależności między strategiami, designem i budowaniem wizerunku marki.
Wybór tegorocznych tematów i prelegentów opiera się na szczegółowych badaniach przeprowadzonych na całym świecie podczas kluczowych imprez dla branży marketingu cyfrowego, kompleksowego doboru ekspertów oraz osobistego doświadczenia, którym może się pochwalić Jindřich Fáborský – organizator festiwalu. – W ciągu ostatnich 12 miesięcy uczestniczyłem w 15 konferencjach marketingowych w Europie i USA. Niestety, merytoryczna wartość wykładów znacznie odbiegała od moich oczekiwań, a programy imprez zbyt często stanowiły pewnego rodzaju autopromocję; lansowano pomysły odgrzewane lub zbyt abstrakcyjne, by być użytecznymi – tłumaczy Fáborský i dodaje, że rozczarowujący brak wartości dodanej na konferencjach jest jedną z najczęściej poruszanych kwestii wśród marketerów. W tej sytuacji zadbanie o najwyższy poziom prelekcji stało się priorytetem dla organizatorów tegorocznego Marketing Festivalu. – Spotykałem się ze wszystkimi prelegentami i dyskutowałem treść ich przemówień przez kilka miesięcy, aby festiwalowe wykłady były tak treściwe i bogate w informacje, jak to tylko możliwe. Naszym celem w Brnie jest zaprezentowanie zupełnie nowych tematów w innowacyjnych ujęciach – dodaje Fáborský.
Tegoroczny Festiwal wyróżni również większa dawka rozrywki oraz liczne możliwości spotkań na płaszczyźnie prywatnej między uczestnikami i gośćmi-prelegentami. Oprócz koncertów i imprez tematycznych organizatorzy przygotowują wyjątkową aplikację mobilną „Get Together”, która pozwoli na łączenie się uczestników zgodnie z ich zainteresowaniami, wymaganiami oraz z podobnymi planami biznesowymi. – Marketing Festival to nie tylko świeże informacje, ale również możliwość nawiązania nowych kontaktów. W „Get Together” każdy chętny festiwalowicz będzie miał własne konto, aby łatwo wyszukać innych uczestników ze względu na kraj pochodzenia, markę, firmę lub sieci społecznościowe, a następnie skontaktować się z nimi poprzez wysłanie prywatnej wiadomości – tłumaczy Fáborský.
Specjalistyczne warsztaty w dyskretnej i przyjaznej atmosferze umożliwią spotkanie z prelegentami twarzą w twarz podczas ich codziennej pracy, a każdy uczestnik będzie mógł skorzystać z przewodnika online, który dostarczy informacji na temat interesujących miejsc w Brnie – zabytkowej stolicy Południowych Moraw.
Podczas Marketing Festivalu na scenie pojawi się 16 prelegentów. W ciągu czterodniowej konferencji uczestnicy będą mieli do wyboru nie tylko standardowe wykłady, ale również 20 warsztatów i 10 starannie dobranych case’ów. Sprzedaż biletów rozpoczyna się 21 kwietnia o godz. 10.00 na oficjalnej stronie konferencji. Cena pierwszych 300 biletów to 220 euro (bez VAT). Każdy bilet zapewnia nielimitowany dostęp do wszystkich wykładów oraz imprez towarzyszących, dostęp do archiwum wideo, cateringu, tłumaczenia symultanicznego wykładów i pozwala na zapisy na czwartkowe warsztaty.
Na chwilę obecną została ogłoszona tylko jedna czwarta programu Marketing Festival. Pozostali prelegenci zostaną przedstawieni w kolejnych miesiącach na www.marketingfestival.cz.
Marketer+ jest patronem medialnym wydarzenia.