Kwietniowo-majowe wydanie „Nowej Sprzedaży” poświęcone jest tematyce prospectingu, czyli skutecznego pozyskiwania klientów. Czytajac magazyn dowiesz się, jakie są etapy procesu prospectingu, jak przygotować się do działań, by były one skuteczne oraz jak zwiększyć ich efektywność.
Na 128 stronach „Nowej Sprzedaży” 2(3) znajdziesz odpowiedzi na pytania:
- jak przygotować się do pierwszej rozmowy z prospectem;
- co powiedzieć, kiedy klient oczekuje oferty „na maila” lub mówi, że nie ma czasu na spotkanie;
- jak poradzić sobie ze zbywaniem przez klienta? jak podczas kontaktu z prospektem radzić sobie ze stanowczym „nie” i ze zbywaniem oraz jakie pytania zadawać, aby każde „nie” prowadziło Cię do „być może”, a później do „tak”;
- co zrobić, kiedy potencjalny klient wypełniając formularz kontaktowy poda błędny numer telefonu;
- jak legalnie pozyskać adresy e-mailowe do prospectingu i jak napisać e-mail tak, aby trafiał w sedno sprawy i zachęcił klienta do spotkania;
- jak w pełni wykorzystać Google do wyszukiwania kontaktów;
- jak poznać przyczyny odchodzenia klientów oraz jak zwiększyć szanse na ich odzyskanie;
- czy klient zawsze ma rację? jaka jest geneza tego powiedzenia, czy klient rzeczywiście zawsze ma rację i o czym pamiętać przy rozstawaniu się z niezadowolonym klientem;
- pamiętaj, że klient – zanim kupi produkt – kupuje Ciebie, jak więc skutecznie sprzedać samego siebie;
- jak przygotować skuteczną narrację i prezentację sprzedażową;
- dlaczego jeżeli chcesz być skuteczny w swojej pracy, powinieneś wykreślić ze swojego słownika sprzedażowego wyraz „pomagać”.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Zamów teraz trzeci numer „Nowej Sprzedaży”
W magazynie znajdziesz także praktyczny przewodnik po programach wsparcia sprzedaży, którego partnerem jest firma Sodexo, z którego dowiesz się jak i dlaczego warto budować strategię wsparcia sprzedaży i jakie elementy wziąć pod uwagę, planując wdrożenie programu wsparcia sprzedaży.
W „Nowej Sprzedaży” 2(3) autorzy dzielą się radami jak legalnie pozyskać adresy e-mailowe do prospectingu i jak napisać e-mail tak, aby trafiał w sedno sprawy i zachęcił klienta do spotkania. Pokazują dobre i złe praktyki w korespondencji e-mailowej oraz największe grzechy popełniane przy wysyłce wiadomości handlowych.
Zestawienia, które znajdziesz w „Nowej Sprzedaży” 2(3) to:
- lista trików stosowanych w praktyce przez handlowców, by pozyskać klientów;
- sztuczki używane podczas telefonowania, by zwiększyć skuteczność w docieraniu do kluczowych osób;
- dobre i złe praktyki w korespondencji e-mailowej;
- największe grzechy popełniane przy wysyłce wiadomości handlowych;
- 10 najskuteczniejszych metod na wyróżnienie się w sprzedaży;
- 6 wskazówek na to, jak poprawić obsługę klienta;
- 7 kroków do wprowadzenia skutecznego programu wsparcia sprzedaży.
Przedstawiamy jak w pełni wykorzystać Google do wyszukiwania kontaktów. Radzimy jak wykorzystać do prospectingu networking oraz przedstawiamy listę aplikacji mobilnych przydatnych do gromadzenia wizytówek w telefonie. Różnice między pozyskiwaniem nowych klientów na rynku polskim i za granicą przedstawiają dyrektorzy sprzedaży firm Brand24 i GetResponse.
Zamów teraz trzeci numer „Nowej Sprzedaży”
Oprócz prospectingu przyglądamy się tematyce generowania leadów – od zbudowania ich definicji, przez lead nurturing, wyciek leadów aż po zarządzanie nimi i rozwiązywanie odwiecznego konflikty na linii działów marketingu i sprzedaży. Nie zapominamy także o „uśpionych” klientach – przybliżamy jak poznać przyczyny ich odchodzenia oraz jak zwiększyć szanse na ich odzyskanie.
W części o obsłudze klienta dowiesz się jaka jest geneza powiedzeń „klient ma zawsze rację” i „klient się nigdy nie myli”, o czym pamiętać przy rozstawaniu się z niezadowolonym klientem i jak satysfakcja pracownika wpływa na satysfakcję klienta. Poznasz także formułę prezentu, czyli jak w 8 krokach radzić sobie z reklamacjami.
Pamiętaj, że klient – zanim kupi produkt – kupuje Ciebie. Czytając „Nowa Sprzedaż” #2 (3) poznasz 10 najskuteczniejszych metod na wyróżnienie się w sprzedaży. Przygotowaliśmy poradnik jak skutecznie sprzedać samego siebie oraz obszerny praktyczny przewodnik, jak przygotować skuteczną prezentację sprzedażową. Dowiesz się także, dlaczego jeżeli chcesz być skuteczny w swojej pracy, powinieneś wykreślić ze swojego słownika sprzedażowego wyraz „pomagać”.
Autorzy „Nowej Sprzedaży” 2(3) to:
Joanna Adamowska, Justyna Bakalarska, Monika Bartkowiak, Igor Bielobradek, Dorota Bienicewicz, Marta Bryła-Gozdyra, Łukasz Gładki, Anna Gola, Mick Griffin, Rafał Judek, Karolina Jóźwik, Roman Kawszyn, Tomasz Kierski, Iza Krejca-Pawski, Dominika Maciejak, Judyta Mojżesz-Zimonczyk, Rafał Mróz, Maciej Ossowski, Marcin S. Rogowski, Małgorzata Roszak-Sygocka, Jakub Sadowski, Marzena Sawicka, Marcin Stańczak, Piotr Stohnij, Paweł Szymański, Bartek Ślazyk, Joanna Wazowicz, Maria Wąchal, Szymon Zwoliński.
Spis treści:
- Wyróżnij się albo zgniń! 10 dobrych praktyk w sprzedaży
- #TEMAT NUMERU: ABC prospectingu. Na których klientów warto postawić i jak to policzyć?
- #TEMAT NUMERU: Prospecting okiem menedżera sprzedaży
- #TEMAT NUMERU: Nowoczesny prospecting. 7 niestandardowych sposobów na pozyskanie klientów
- #TEMAT NUMERU: Umawianie spotkań przez telefon. Jak polubić coś czego handlowcy nie znoszą?
- #TEMAT NUMERU: Kontakt z prospectem – jak radzić sobie ze stanowczym „NIE”
- #TEMAT NUMERU: Jak napisać e-mail, który będzie „stopą” w drzwiach Twojego klienta?
- #TEMAT NUMERU: Przepis na skuteczny prospecting, czyli jak nie zostać spamerem
- #TEMAT NUMERU: Wielka Pardubicka sprzedawców – nowelizacja art. 172 Prawa telekomunikacyjnego
- #TEMAT NUMERU: Networking jako narzędzie prospectingu
- #TEMAT NUMERU: Google narzędziem prospectingu – jak wyszukać potencjalnych klientów
- #TEMAT NUMERU: Content marketing, lead nurturing i link scoring jako narzędzia prospectingu
- Polowanie na leady, czyli nadzieja, która się opłaca
- Lead nurturing – jak pozyskane kontakty zamienić w klientów
- Jak „obudzić uśpionych” klientów i czy warto to robić?
- Zanim sprzedasz produkt, sprzedaj siebie
- Sprzedawaj podczas prezentacji. 7 kroków tworzenia skutecznej prezentacji sprzedażowej
- Czy klient ma zawsze rację?
- Formuła prezentu – jak w 8 krokach radzić sobie z reklamacjami
- DODATEK Programy Wsparcia Sprzedaży
- Lean w sprzedaży, czyli czego handlowcy mogą nauczyć się od start-upowców?
- Aplikacje przydatne dla handlowca i new business managera
- Radykalne Negocjacje – Gra tylko dla orłów! Część 3.
- Rzecz o komunikacji managera i reszty świata. Cześć 3.
- Kup pan cegłę… archetyp prospectingu