Lokalne wydarzenia to zarówno okazja do bezpośredniego kontaktu z klientami, jak i wymierne korzyści w postaci większej liczby leadów i rosnącej sprzedaży. Z udziału w eventach lokalnych nie korzystają wyłącznie duże marki, to również narzędzie dla małych i średnich firm, które chcą budować relacje z najbliższą społecznością i skutecznie wspierać sprzedaż. Dzięki przemyślanym działaniom offline i online nawet niewielkie przedsięwzięcia mogą pozwolić Ci osiągnąć konkretne efekty.
Z tego artykułu dowiesz się:
- jak zaplanować udział w evencie i wybrać wydarzenia dopasowane do celów marketingowych firmy,
- w jaki sposób integrować promocję offline z działaniami online,
- jak zaangażować uczestników eventu, zdobyć ich dane kontaktowe i przekształcić zainteresowanie w sprzedaż,
- jak podtrzymać relacje z uczestnikami i wykorzystywać zebrane kontakty długofalowo.
- jakie wskaźniki i narzędzia wykorzystać do pomiaru sukcesu eventu.



