22 września mija termin zgłoszeń do 9. edycji konkursu Mixx Awards. Jak co roku w konkursie zostaną nagrodzone najlepsze polskie kampanie internetowe, których twórcy przekuwają kreatywne idee w efektywne rozwiązania. Prace będą oceniane w 13 kategoriach, podzielonych na bloki tematyczne Strategies & Objectives i Tools & Tactics.

Tegoroczna edycja MIXX Awards & Conference 2015 odbędzie się 19 listopada w warszawskim Palladium pod hasłem: „Kreatywne idee w efektywnych rozwiązaniach”. W ramach, organizowanego cyklicznie przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, święta branży internetowej odbędzie się gala konkursowa, którą poprzedzi MIXX Conference. Całodzienna konferencja realizowana jest w unikatowej formule prezentacji case studies, prowadzonych w duetach przez agencję wraz z klientem. Dzięki temu słuchacze będą mieli okazję spojrzeć na wybrane polskie kampanie internetowe oczyma ich twórców i marketerów.
Do konkursu można zgłaszać kampanie internetowe z ostatnich 12 miesięcy w kategoriach takich jak: kampania wizerunkowa, wprowadzenie nowego produktu na rynek, bezpośredni odzew, lojalność wobec brandu, kampanie społeczne i non-profit (blok Strategies & Objectives) oraz marketing społecznościowy, gry, wideo online, branded content, kampanie cross-mediowe, mobile/tablets, mobile application, strona Brandowa (blok Tools & Tactics). Wręczane są również nagrody za szczególne dokonania w kategoriach: Człowiek Roku, Marketer Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
MIXX Awards to międzynarodowy konkurs z tradycją sięgającą 2005 roku, kiedy to wydarzenie zostało zorganizowane po raz pierwszy przez amerykański oddział IAB. Od tamtej pory z powodzeniem jest rozwijany w wielu krajach świata i stał się jednym z najważniejszych konkursów dla branży interaktywnej. Polska edycja MIXX Awards organizowana jest przez IAB Polska od 2007 roku, a od trzech lat konkursowi towarzyszy konferencja MIXX Conference.
W tym roku zwycięzcy otrzymają statuetkę Mixx Awards w nowym designie, spójną wizualnie ze statuetką wręczaną w amerykańskiej edycji konkursu. Za jej projekt odpowiada nowojorska agencja McKinney. Nagroda odzwierciedla siłę współpracy pomiędzy twórcami zwycięskich kampanii interaktywnych: markerterami, agencjami i domami mediowymi. Rosnące i połączone ze sobą bloki symbolizują partnerstwo pomiędzy klientem a agencją. Statuetka zbudowana jest na silnym fundamencie, tak jak interactive stał się silnym fundamentem dzisiejszej reklamy. Polska wersja statuetki została wykonana ze szronionego szkła i waży 700 g.
Marketer+ jest patronem medialnym wydarzenia.