Co Theresa May zaproponowała opozycji? Czy Meghan Markle i Kate Middleton rzeczywiście ze sobą nie rozmawiają? Jaki nowy tytuł przyznał sobie Kim Dzong Un? Kreowanie wizerunku nieodparcie kojarzy się z osobami publicznymi, celebrytami i influencerami. Tworzenie spójnej marki osobistej jest w takim wypadku niezbędne, jednak wbrew pozorom personal branding może zdziałać znacznie więcej niż tylko zmienić postrzeganie osoby, której dotyczy. Historia public relations udowodniła, że odpowiednio przeprowadzone działania PR, które opierają się w znacznej mierze na silnej marce prezesa czy założyciela firmy, mogą się stać niezwykle ważne w całej strategii brandu.
Z tego artykułu dowiesz się:
- jak wykorzystać siłę marki osobistej w komunikacji firmy z rynkiem, aby skutecznie sprzedawać produkty i usługi,
- czego od marki oczekuje nowy odbiorca,
- kogo warto wybrać na ambasadora marki.