Polska Izba Artykułów Promocyjnych ogłosiła powrót do RZECZYwistości i rozpoczęła ogólnopolską kampanię NA RZECZ upominków reklamowych. PIAP chce odmrozić budżety reklamowe po okresie pandemicznej stagnacji i pokazać upominki jako kreatywne narzędzia do budowania relacji i wizerunku firm oraz marek.
Kampania adresowana jest do menedżerów i specjalistów w agencjach reklamowych, marketingowych, PR-owych i interaktywnych oraz w domach mediowych, jak również do osób zajmujących się szeroko rozumianym wsparciem sprzedaży. Przekaz kierowany jest również bezpośrednio do działów marketingu, promocji czy zakupów w przedsiębiorstwach oraz instytucjach. Ważną grupą odbiorców kampanii są liderzy opinii, zwłaszcza dziennikarze mediów branżowych.
Polska Izba Artykułów Promocyjnych chce przypomnieć odbiorcom, że upominek reklamowy to RZECZ, która doskonale sprawdza się zarówno w marketingu B2B, jak i marketingu konsumenckim – w kampaniach reklamowych, konkursach, programach lojalnościowych i promocjach. To przedmiot, który pomaga w budowaniu relacji biznesowych, kształtowaniu wizerunku firmy, świadomości marki, lojalności klientów i we wsparciu sprzedaży. Jest on wyjątkowo skuteczną formą marketingu, a do tego powszechnie lubianą.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
– W ramach naszej kampanii przeprowadziliśmy już akcję społecznościową „#SuperRzecz”, a teraz realizujemy jej kolejny etap, czyli kampanię „Odmrażamy upominki reklamowe”. Naszymi działaniami chcemy pokazać, że z pozoru niewielkie RZECZY i drobne gesty odgrywają wielką rolę w marketingu. Wysłaliśmy do odbiorców direct mailing: tajemniczą przesyłkę, wybraną nieprzypadkowo i nawiązującą w sposób dający do myślenia do idei całej kampanii. Jednocześnie zachęcamy do wykorzystywania upominków reklamowych przez działania w social mediach i w wirtualnym hubie naszej kampanii: na landing page’u www.SuperRzecz.pl – mówi Katarzyna Wojniak, dyrektor generalny PIAP.
Warto dodać, że obecnie – gdy cały biznes przechodzi transformację cyfrową i marketing przenosi się do internetu – tylko upominki reklamowe nie mają wirtualnego substytutu. Tylko one mogą RZECZYwiście być najbliżej klientów i codziennie pracować NA RZECZ firm i marek.
PIAP w swojej kampanii bawi się słowem „RZECZ”, które określa cały wachlarz przedmiotów reklamowych. „RZECZ” staje się osią haseł promocyjnych, które pokazują różnorodność możliwych zestawień upominków i ich potencjał kreatywny.
Więcej informacji: www.SuperRzecz.pl.