Z miesiąca na miesiąc LinkedIn zyskuje coraz większe zainteresowanie wśród marketerów w Polsce i na świecie. W ciągu ostatniego roku również aktywność samych użytkowników na portalu znacznie wzrosła. Z racji tego pojawiło się już sporo poradników dotyczących działań prowadzonych przez profile osobowe czy strony firmowe. Wciąż niewiele mówi się jednak o płatnej reklamie w tym medium, a to jeden z najprężniej rozwijanych obszarów platformy. Mimo pewnych negatywnych opinii i dość wysokiej ceny reklama na LinkedInie potrafi być bardzo efektywna.
Z tego artykułu dowiesz się:
- jakie są fakty i mity dotyczące płatnych kampanii w serwisie LinkedIn,
- co wyróżnia możliwości reklamowe LinkedIna na tle innych platform,
- jakie formaty reklamowe, cele, modele rozliczeń i rodzaje reklam są dostępne na LinkedInie i z których najlepiej korzystać,
- na co zwrócić uwagę w planowaniu płatnych działań w tym kanale, tak aby były one skuteczne.