Na jakie trendy zwrócić uwagę w 2023 r. przy organizacji spotkań i wydarzeń? Jak mądrze wybrać miejsce na event firmowy? Czym są roundtables i jaką funkcję spełniają w marketingu B2B? Jak wiedzę o mózgu wykorzystać w projektowaniu wydarzeń? Praktyczne wskazówki znajdziesz w „Przewodniku po nowoczesnych eventach”, który jest specjalnym dodatkiem do 57. wydania „Marketera+”. Pobierz go za darmo.
„Rok 2023 w branży spotkań i wydarzeń będzie czasem wyzwań związanych z ekologią, niepewnością finansową i geopolityczną, rozwijająca się hybrydowością i zmianą podejścia do człowieka – różnych jego ról i funkcji” – zauważa dr hab. Krzysztof Celuch, prorektor Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula, założyciel i pierwszy prezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Organizatorów Spotkań MPI Poland.
Wychodząc naprzeciw wyzwaniom, przed jakimi stoi branża eventowa, jako redakcja „Marketera+” przygotowaliśmy „Przewodnik po nowoczesnych eventach”. To kopalnia wiedzy na temat organizowania firmowych spotkań i wydarzeń. Specjaliści analizują najnowsze trendy i podpowiadają, jak projektować wydarzenia, które zapadną w pamięć uczestnikom, będą ekologiczne, a nawet przyjazne dla mózgu.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Z lektury dowiesz się m.in.:
- na jakie trendy zwrócić uwagę w 2023 r. przy organizacji spotkań i wydarzeń,
- jakie mogą być największe wyzwania w organizacji eventów i jak im sprostać,
- jak zrozumienie pojęcia neuroróżnorodności pomaga organizować wydarzenia bardziej otwarte i dostosowane do wszystkich rodzajów uczestników,
- o czym pamiętać w projektowaniu event experience,
- jaką funkcję w marketingu B2B spełniają roundtables i jak je organizować,
- jakie są główne czynniki, które warto uwzględnić przy wyborze miejsca na event biznesowy,
- jak przygotować i wypromować konferencję,
- jak odświeżyć klasyczne formaty eventów,
- jakie są filary ekologicznego wydarzenia,
- jakimi prostymi rozwiązaniami ograniczać generowanie CO2 w branży eventowej.
W „Przewodniku po nowoczesnych eventach” przeczytasz:
- 10 trendów na 2023 rok w przemyśle spotkań i wydarzeń | Krzysztof Celuch
- Eventy w 2023 roku – trendy, wyzwania, narzędzia (forum marketera) | Łukasz Andruszkiewicz, Łukasz Kubacki, Marcin Maćkiewicz
- Neuroeventy w praktyce. Jak wiedzę o mózgu wykorzystać w projektowaniu wydarzeń | Nina Żukowska
- Brand i event experience – zadbaj o detale, które zapadną w pamięć uczestnikom wydarzenia | Dorota Wojtczak
- Okrągły stół – średniowiecze czy współczesność? Przewodnik po roundtables w marketingu B2B | Claudia Ordecki
- 10 wskazówek, jak mądrze wybrać miejsce na event firmowy | Olga Stawicka
- Postaw na innowacje. 4 typy nowoczesnych eventów | Anna Rajewska
- Jak przygotować i wypromować konferencję na przykładzie semKRK (case study) | Krzysztof Marzec, Kamil Leśniak
- 2 kluczowe zasady (i kilka mniejszych), o których musisz pamiętać, aby tworzyć zielone eventy | Katarzyna Pypla
Przeczytaj dodatek do „Marketera+” z wieloma praktycznymi wskazówkami, które ułatwią Ci organizację wydarzeń – zarówno w formule stacjonarnej, online, jak i hybrydowej.