„Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki” to fascynująca podróż do świata marek, które swoimi historiami porywają tłumy. Jednak nie same marki, ich sukcesy są tu najważniejsze. Istotne jest to jak odnalazły w sobie powołanie, odkryły swój talent.
Książka nie jest poradnikiem o sztuce opowiadania. „Podaj dalej…” sama w sobie jest opowieścią. Literacka forma narracji i niesztampowy styl wypowiedzi autora sprawia, że przedstawione narzędzia traktujemy jako element fabuły większej opowieści…
Podążając za wskazówkami autora, tak jak mityczny bohater wyruszysz w podróż, by przedzierając się przez gąszcz rynkowych pułapek, odkryć to co najcenniejsze w Twojej marce. Ta podróż będzie wyzwaniem, ale nagroda – zdobycie zaufania klientów i zaangażowanie ich w kontynuowanie Twojej opowieści, będzie bezcenna.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
[cytat]Książka Grzegorza Kossona jest pierwszą polską próbą całościowego spojrzenia na rolę storytellingu w marketingu i reklamie. (…) “Podaj dalej” to również propozycja pewnej filozofii marketingu – wzbogacenie marki i dodanie jej kolejnego wymiaru poza “osobowością” czy “charakterem” – obdarzenie jej właśnie wymiarem duchowym. To zaś zupełnie odmienny sposób komunikowania się z konsumentem, który znowu staje się przede wszystkim Człowiekiem.
[autor]Marek Staniszewski, prezes Fundacji Homo Inquietus, współzałożyciel Stowarzyszenia „Marketing 4 Business”[/autor][/cytat]
[cytat]Na rynku jest sporo narzędziowych książek o storytellingu. Książka Grzegorza jest inna – głębsza, niebanalna, odwołująca się do wielu podejść i koncepcji. Nikt się nie zawiedzie: ani marketingowiec, ani filozof.
[autor]Jacek Pogorzelski, strateg marki i doświadczenia klienta, Prime Code[/autor][/cytat]
O autorze:
Grzegorz Kosson – Doświadczony strateg i brand coach, ekspert ds. komunikacji marketingowej i zarządzania wartością. Pisarz i bloger. Tworzy marki i idee, które zmieniają świat na lepsze. Współpracował z agencjami BAV Consulting, Young Rubicam, Ogilvy. Kierował działem strategii warszawskiego oddziału agencji reklamowej JUST. Zdobywca nagród Kreatura i Effie. Twórca kilku marek na polskim rynku. Inne książki tego autora: “Złam konwencję”, “Warstwy czyli obrazy miasta”. W przygotowaniu: “Gruzy czyli obrazy zwycięstwa”.
Marketer+ jest patronem medialnym publikacji.
[kreska]
Tytuł: Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki
Autor: Grzegorz Kosson
Rok i miejsce wydania: Lublin 2013
Wydawnictwo: Wydawnictwo Słowa i Myśli