W dniach 4-6 czerwca br. w Warszawie odbędą się jedne z najważniejszych konferencji marketingowych. Motywem przewodnim trzynastej edycji Interact będzie: Changing growth: growing change. Podczas Forum IAB 2019 poruszymy temat RE:GROWTH. Między innowacją a efektywnością. Zapraszamy do zgłaszania propozycji swoich wystąpień.

Programy obu wydarzeń skupione są wokół wzrostu rynku digital i współczesnego biznesu oraz stanowią swoje wzajemne uzupełnienie. Podczas Interact skupimy się na strategicznych zmianach w globalnym ujęciu. Forum IAB będzie natomiast dyskusją o konkretnych rozwiązaniach, trendach czy narzędziach w kontekście lokalnej branży cyfrowej.
Interact 2019 – Changing growth: growing change
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Interact to wydarzenie organizowane przez IAB Europe, które od lat gromadzi przedstawicieli wiodących agencji, wydawców, reklamodawców i branżowych ekspertów z całej Europy. W tym roku, we współpracy z IAB Polska, wydarzenie po raz pierwszy odbędzie się w Warszawie.
Już 4-5 czerwca, podczas Interact 2019, rozmawiać będziemy o tym, co dla współczesnego biznesu oznaczają zmiana i wzrost – dwie immanentne dla ery cyfrowej cechy. Oba te elementy wchodzą w fazę transformacji: rozwój technologiczny przyspiesza, grupy odbiorców rosną, a ich zachowania ewoluują, mamy najwyższe w historii wydatki na reklamę cyfrową, rośnie znaczenie tego, co dzieje się na scenie politycznej i w obszarze regulacji. Wzrost ma już nie tyle wymiar ilościowy co jakościowy, a na horyzoncie pojawiają się nowe modele biznesowe.
Jak co roku w czerwcu, Warszawa staje się centrum wymiany myśli i poglądów świata marketingu cyfrowego. Ogromnie cieszy fakt, że tym razem będą to przedstawiciele branży z całej Europy. Ponadto motyw przewodni wydarzenia – wzrost – to temat szczególnie aktualny nie tylko w ujęciu globalnym, ale także w kontekście naszego rodzimego rynku interaktywnego, który przekroczył próg 1 miliarda euro na wydatki na reklamę online (według raportu IAB PwC AdEx) – komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.
Nad jakością merytoryczną programu Interact 2019 czuwa Rada Programowa złożona z przedstawicieli lokalnych IAB oraz branżowych ekspertów z całej Europy.
Wszystkich chcących zabrać głos w dyskusji na powyższy temat, zapraszamy do zgłaszania propozycji swoich wystąpień. Zgłoszenia są bezpłatne. Call for papers do Interact 2019 trwa do 14 lutego 2019.

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?
Szczegółowy brief i formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie: https://iab.org.pl/interact
Forum IAB 2019 – RE:GROWTH. Między innowacją a efektywnością
Forum IAB to najbardziej inspirująca konferencja marketingowa w Polsce. W dniach 5-6 czerwca 2019, podczas trzynastej edycji wydarzenia, rozmawiać będziemy o tym, jak rosnąć – jeśli chodzi o procesy, trendy, narzędzia, kampanie, modele reklamowe i biznesowe, organizacje, czy też nasz rozwój osobisty. A to wszystko w obszarze naszego lokalnego rynku, w kontekście zmieniającego się permanentnie otoczenia digital i wpływu, jakie ma ono na nasz biznes.
„Ostatnie lata to testowanie rozwiązań i koncentrowanie się na innowacjach oraz szukanie metod, które działają. Przez ten czas zwiększyliśmy swoją świadomość rynku, a to wszystko dzięki zebranemu doświadczeniu oraz łatwiejszemu dostępowi do danych, badań i monitoringu działań digitalowych. Znamy już wartość oceniania efektywności swojej pracy i uważamy, że wzrost definiuje sukces. Podczas tegorocznej edycji Forum IAB chcielibyśmy podyskutować o wnioskach, jakie wyciągnęliśmy z tej nauki oraz zapoznać uczestników z praktycznymi rozwiązaniami” – mówi Agnieszka Parfienowicz, Partner, Digital, Mindshare; przewodnicząca Rady Programowej Forum IAB 2019.
Rada Programowa FORUM IAB to kilkudziesięciu ekspertów – przedstawicieli branży marketingu cyfrowego w Polsce, którzy odpowiedzialni są za jakość merytoryczną programu wydarzenia.
Wszystkich chcących podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem w powyższym temacie, zapraszamy do wzięcia udziału w call for papers do Forum IAB 2019. Zgłoszenia propozycji wystąpień są bezpłatne, należy je przesłać do 14 lutego 2019.
Szczegółowy brief i formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie: https://forumiab.pl/call-for-papers/