Chcesz poznać zmiany na rynku programów lojalnościowych w 2023 r.? Szukasz informacji o najskuteczniejszych formach marketingu lojalnościowego? Zastanawiasz się, jak krok po kroku zbudować skuteczny program? Pobierz bezpłatny raport „Programy lojalnościowe, motywacyjne i wsparcia sprzedaży 2023” i poznaj wskazówki ekspertów.

Z najnowszego badania ARC Rynek i Opinia wynika, że z przynajmniej jednego programu lojalnościowego korzysta średnio 62% Polaków. O ile ten odsetek od kilku lat jest na zbliżonym poziomie, o tyle zmienia się aktywność konsumentów w ramach programów. To dla firm zarówno szansa, jak i zagrożenie – żeby w pełni wykorzystać możliwości marketingu lojalnościowego, trzeba świadomie budować nowe programy i udoskonalać te już istniejące.
Konieczność weryfikowania podejścia firm do partnerów, pracowników i konsumentów to jednak nie wszystko. Rynek programów lojalnościowych ewoluuje również pod kątem technologicznym – pojawiają się nowe narzędzia, zwłaszcza za sprawą sztucznej inteligencji, która może pomóc w budowaniu relacji z klientami.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Jak na to wszystko reagować i tworzyć skuteczne rozwiązania? Podpowiedzi znajdziesz w raporcie „Programy lojalnościowe, motywacyjne i wsparcia sprzedaży 2023”, który – jako redakcja czasopism „Marketer+” i „E-commerce w Praktyce” – przygotowaliśmy wspólnie z ekspertami.
Pobierz raport „Programy lojalnościowe, motywacyjne i wsparcia sprzedaży 2023”.
Z raportu dowiesz się m.in.:
- jakie wyzwania stoją przed firmami, które chcą stworzyć program lojalnościowy w 2023 r.,
- jak krok po kroku zbudować skuteczny program lojalnościowy B2B w świecie ciągłych zmian,
- jak budować relacje z klientami B2B,
- jakie są najskuteczniejsze sposoby lojalizowania klientów,
- jak prowadzić efektywną komunikację w marketingu lojalnościowym,
- jak (g)rywalizacja sportowa może budować przywiązanie do marki,
- jakie są popularne formy nagradzania w programach lojalnościowych i jakich nagród najbardziej oczekują polscy klienci,
- czym jest multipartnerskie podejście do budowania lojalności i jakie korzyści daje,
- jak postęp technologiczny wpływa na zmiany w programach lojalnościowych,
- jak wykorzystać sztuczną inteligencję w budowaniu relacji z klientami,
- jak pod kątem prawnym dostosować program lojalnościowy do dyrektywy omnibus,
- jak w 2022 r. zmieniała się aktywność uczestników programów lojalnościowych i co z tego wynika.
W publikacji wiedzą ekspercką podzielili się:
Mariusz Rylski (lider zespołu ds. programów lojalnościowych w Sodexo), Olga Pruszkowska (B2B communication manager w firmie Katalog Marzeń), Cezary Hurka i Przemysław Wojciechowski (właściciele i członkowie zarządu agencji Advertiva), Jolanta Jędrysek (wicedyrektor PR w Benefit Systems), Piotr Bobryk (dyrektor marketingu i rozwoju w Motivation Direct), Alexander Kubicki (dyrektor marketingu w Sparta Loyalty), Przemysław Orłowski oraz Dominik Zacharewicz (managing partners w Loyalty Point), Rafał Grędziszewski (business growth director w PAYBACK Polska), Sylwia Miszczyk (senior project manager w ARC Rynek i Opinia), Paweł Galiński (partner w Kancelarii Radców Prawnych Galiński & Kleina) oraz Tomasz Makaruk (prezes zarządu i360).
Przykładami działań lojalnościowych i motywacyjnych skierowanych do klientów oraz partnerów podzielili się przedstawiciele marek: Deante, I.D.C. Polonia, Purina oraz 24hugs.
Pobierz raport „Programy lojalnościowe, motywacyjne i wsparcia sprzedaży 2023”.
Zmieniająca się rzeczywistość społeczna i technologiczna sprawiają, że ewoluuje również rynek programów lojalnościowych. Tylko ciągłe aktualizowanie wiedzy i wdrażanie nowych rozwiązań pozwala zachować przewagę konkurencyjną. Wskazówki naszych ekspertów pomogą Ci prowadzić skuteczny marketing lojalnościowy w 2023 r.
Życzymy inspirującej lektury!

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?
Partnerem głównym raportu jest Sodexo.