Po trzech latach szczegółowych analiz, testów i wdrożeń Semcore przedstawia najnowsze badanie realizowane w ramach SemcoreLAB, dostarczające konkretnych i praktycznych wskazówek na temat tego, co skutecznie działa w SEO. Poznaj szczegóły i pobierz raport.

SemcoreLAB – laboratorium SEO w praktyce
SemcoreLAB to platforma badawcza, w ramach której agencja Semcore realizuje zaawansowane projekty R&D. Ich celem jest opracowywanie innowacyjnych rozwiązań marketingowych i testowanie ich efektywności w rzeczywistych warunkach, a także szukanie talentów i tworzenie skutecznych technologii zwiększających sprzedaż w Internecie.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Co wyróżnia case study „Co naprawdę działa w SEO?”
Prezentowane case study to:
- współpraca z 30 dużymi markami, takimi jak m.in. Otodom, OBI, YES, Coccodrillo, Radio Zet, Kubota, Tefal, Answear czy o2.pl,
- wkład merytoryczny ponad 100 ekspertów z branży digital marketingu,
- ponad 500 analiz, których wartość merytoryczną potwierdzają referencje uczestników projektu,
- stworzenie unikalnej listy 250 taktyk SEO użytych w projekcie – jest to pierwsze tego rodzaju know-how, które nie ma odpowiednika w żadnej innej agencji,
- inwestycja ponad 2 000 000 złotych w działania naukowe.
„Co naprawdę działa w SEO?” to nie tylko zbiór danych, lecz także zestaw praktycznych wskazówek, stanowiących realne wsparcie w obszarze SEO dla rodzimych firm działających online. Dzięki współpracy z markami będącymi liderami w swoich branżach udało się zrealizować skuteczne kampanie, które znacząco zwiększyły ruch na stronach klientów Semcore, a także wypozycjonowały do top 1 frazy takie jak „pożyczka”, „pierścionki”, „ubrania”, „zakupy online”, „odzież dziecięca” czy „nieruchomości”.
Praca nad tym case study była ogromnym krokiem do zrozumienia, dokąd zmierza branża i jakie zmiany będą miały największy wpływ na jej rozwój. Dzięki pogłębionemu researchowi, współpracy z ekspertami i analizie najnowszych trendów odkryliśmy sposoby na przewidywanie nadchodzących wyzwań. Samo doświadczenie zaś stało się solidną bazą wiedzy, która otwiera nowe perspektywy i inspiruje do wprowadzania innowacji – mówi Marcin Stypuła, CEO Semcore.
Projekt SemcoreLAB wsparły również czołowe firmy i organizacje branżowe, takie jak IAB Polska, Senuto, Surfer SEO, WhitePress, CONTADU, User.com czy Marketer+. Dzięki ich zaangażowaniu projekt mógł zrealizować swoje cele, wprowadzając nowe rozwiązania SEO i docierając do szerokiego grona odbiorców.
Case study w całości dostępne jest bezpłatnie na stronie Semcore.Partnerem badania jest „Marketer+”

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?