Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) zyskuje w Polsce na popularności. Konsumenci, mając wybór, coraz częściej sięgają po produkty marek realizujących działania z zakresu marketingu społecznie odpowiedzialnego. Wciąż jednak niewiele firm ma pomysł na to, jak przeprowadzić angażującą kampanię CSR-ową. Te, które się na to zdecydują, zmuszone będą sięgać po działania charakterystyczne dla marketingu partyzanckiego, a nawet balansować na granicy szoku – po to, by przykuć coraz bardziej rozproszoną uwagę rozchwytywanego odbiorcy, przebić się z przekazem przez reklamowy szum komunikacyjny i wyróżnić tam, gdzie liczy się unikalny pomysł, ponieważ wszyscy korzystają z tym samych narzędzi.
Z tego artykułu dowiesz się:
- czy CSR jest potrzebny Twojej firmie,
- na co zwrócić uwagę, planując kampanię CSR-ową,
- jak przeprowadzić kampanię społecznie odpowiedzialną.