Dobrnęliśmy do momentu, w którym wszyscy chcą mówić, a nikt nie chce słuchać. Wielu marketerów – serwując nic nieznaczący, oparty na socjotechnikach, „młotkowaniu” i nierzadko manipulacji bełkot dla leadów – zatraciło człowieczeństwo. Tak bardzo, że zmuszeni byli zaprzęgnąć do marketingowych działań roboty oparte na AI i deep learning z nadzieją, że z gargantuicznej bazy danych i wynikających z nich informacji oraz zależności wyłowią to, co dla każdego odbiorcy jest najważniejsze. Czy może być jednak coś ważniejszego niż bycie człowiekiem? A może jesteśmy już androidami?
- Strona główna
- Baza wiedzy
- Schizofrenia konsumencka. Czy jesteśmy już androidami?
Schizofrenia konsumencka. Czy jesteśmy już androidami?
Czytaj więcej w tematach:
Odblokuj dostęp do dodatkowych materiałów
Zapisz się na bezpłatny newsletter!
Odbierz dostęp