Bez względu na to, czy zajmujesz się hakowaniem lejków marketingowych, e-commerce’em czy też obrotem nieruchomościami – od twojej zdolności tworzenia treści, dzięki którym ludzie chcą kupować, zależą dochody, bo copywriting to sprzedaż. To umiejętność dobrania odpowiednich słów i złożenia ich w skuteczne teksty, które generują zyski. I jak udowadnia Jim Edwards, każdy może się tego nauczyć. Dzięki jego książce „Sekrety copywritingu”, pełnej narzędzi, sztuczek i zasobów copywriterskich, dowiesz się, jak mieć więcej kliknięć, większą sprzedaż i większy zysk.
Sekrety Copywritingu: Klucz do skutecznej sprzedaży
Copywriting to sprzedaż. Bez względu na to, czy kampanię przeprowadzasz online, offline, za pomocą e-mailingu, na Facebooku czy w formie bezpośredniej prezentacji – copywriting to umiejętność dobrania takich słów, aby potencjalni klienci kliknęli w link, zadzwonili, wyciągnęli portfele i kupili sprzedawany przez ciebie produkt.
Nieważne, czy zajmujesz się coachingiem, pisaniem, hakowaniem lejków marketingowych, e-handlem czy też obrotem nieruchomościami – od twojej zdolności tworzenia treści sprzedażowych, dzięki którym ludzie chcą kupować, zależy ostateczny wynik finansowy na koniec miesiąca. I choć nikt nie rodzi się copywriterem potrafiącym zarobić miliony i nikt nie rodzi się z wiedzą, jakie słowa sprawdzają się w reklamie, to, jak pokazuje Jim Edwards, autor książki „Sekrety copywritingu”, każdy może się tego nauczyć. Nauczyć się skutecznych wzorców budowania treści i tego, jak je wykorzystać, by sprzedać produkt.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Najlepsze teksty copywriterskie to takie, które wzbudzają zainteresowanie, nie zdradzając przy tym, że są stworzone po to, by coś sprzedać. Jak pisze Edwards: „Ludzie uwielbiają kupować; ale nienawidzą, gdy się im coś sprzedaje”. Kupujemy, gdy czujemy, że coś poprawi nam nastrój lub pomoże uzyskać to, czego pragniemy.
Zamów książkę „Sekrety copywritingu”
Inni o książce
Jedną z najwspanialszych umiejętności, których można się nauczyć, jest dobry copywriting. (…) Umożliwia on sprzedaż bez konieczności kontaktu osobistego i pomnaża efekty działania idealnego sprzedawcy 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Powtarzam to prawie każdemu przedsiębiorcy: warto zainwestować w dobieranie właściwych słów, które sprzedadzą nasz produkt. Trzymasz w rękach elementarz i poradnik, który zapewni ci przewagę. — Yanik Silver, twórca InstantSalesLetters.com oraz autor Evolved Enterprise
Jako jeden z najlepiej opłacanych copywriterów sięgnąłem po książkę, myśląc sobie, że będzie to dobra powtórka… Byłem w błędzie. Jim daje nam skrzynię pełną skarbów. Książka zawiera wszystkie fundamentalne zasady, które będą ci potrzebne, jak również praktyczne sugestie dotyczące działań, które należy podjąć, by już dziś cieszyć się dodatkowym zastrzykiem gotówki. Nie ma znaczenia, na jakim poziomie są twoje umiejętności. Żałuję, że Jim nie napisał tej książki dziesięć lat wcześniej. Absolutny majstersztyk! — Dana Derricks, autor Dream 100 Book, Dream100Book.com
O autorze
Jim Edwards, współtwórca FunnelScripts.com ̶ platformy copywritingowej w trzech prostych krokach generującej treści sprzedażowe, założyciel Guaranteed Response Marketing, LLC, jest ekspertem od internetu, przedsiębiorcą marketingowym, felietonistą, pisarzem, mówcą motywacyjnym oraz elitarnym mentorem i coachem. Czerpiąc ze swoich doświadczeń uczy, jak uzyskać osobistą i finansową wolność. Kiedyś musiał ogłosić bankructwo. Wiedząc, że jest tylko jedna droga powrotu, zaczął ponownie mozolnie piąć się w górę dzięki wybitnej znajomości internetu, prostej strategii marketingowej i ciężkiej pracy. W dwa lata odzyskał finansową stabilność i wolność. Tym, co motywuje go do pracy, jest świadomość, że pomaga innym wyswobodzić się z finansowego niewolnictwa w korporacyjnym świecie. Pisał o nim magazyn „Entrepreneur”, a w rankingu Amazona jego produkty plasują się na pierwszym miejscu bestsellerów w kategoriach edukacji, biznesu i ekonomii oraz specjalnych zainteresowań. Wśród jego najnowszych dokonań warto wymienić również: „The Jim Edwards Method”, „Author Wizards”, podcast „Sales Copywriting and Content Marketing Hacks”.
Informacje o książce
- Tytuł polski: Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko
- Tytuł oryginalny: Copywriting Secrets: How Everyone Can Use the Power of Words to Get More Clicks, Sales, and Profits…No Matter What You Sell or Who You Sell It To!
- Autor: Jim Edwards
- Tłumaczenie: Dorota Gasper
- Wydawnictwo: MT Biznes
- Oprawa: miękka ze skrzydłami
- Liczba stron: 312
- Cena: 59,90 zł
- Premiera: 13.10.2023
Zamów książkę „Sekrety copywritingu”
„Marketer+” jest patronem medialnym publikacji.