Odkąd pojawiły się social media, wieszczono koniec tradycyjnej komunikacji elektronicznej, jaką jest e-mail. Co za tym idzie: zakładano, że i e-mail marketing w najbliższym czasie przejdzie do lamusa. Tego typu stwierdzenia zaczęły do mnie docierać ponad 10 lat temu. Dzisiaj wiem, że są one nie tylko fałszywymi założeniami, lecz także pokazują zupełnie inny trend w działaniach marketerów. Okazuje się, że social media i e-mail marketing potrafią bardzo dobrze współgrać i wzajemnie się wspierać. O tym, jak połączyć ich siły, dowiesz się z tego artykułu.

Z tego artykułu dowiesz się:
- jak skutecznie połączyć e-mail marketing z działaniami w social mediach,
- jak budować bazę odbiorców newslettera w mediach społecznościowych,
- jak prowadzić kampanie remarketingowe bez przepalania budżetu,
- jak na Facebooku tworzyć skuteczne kampanie dla odbiorców podobnych do subskrybentów Twojego newslettera.