Jeśli chodzi o rynek reklamy w social mediach, to w naszym kraju istnieje Facebook... a potem długo, długo nic. Co prawda co jakiś czas pojawiają się symptomy, że być może poznamy nowe narzędzie dostrzeżone przez e-marketerów w kraju nad Wisłą. Na Zachodzie coraz większą popularność zdobywa Snapchat – prosta aplikacja do przesyłania zdjęć pomiędzy użytkownikami. Brzmi prosto? Być może. Jednak jest w nim coś, co sprawia, że coraz więcej światowych marek decyduje się prowadzić komunikację za pomocą tzw. snapów.
Z tego artykułu dowiesz się:
- jak działa Snapchat i czemu zawdzięcza swoją popularność,
- co warto wiedzieć o Snapchacie, zanim zabierzemy się za prowadzenie kampanii przez ten kanał komunikacji,
- dlaczego Snapchat jest bardzo atrakcyjnym i zarazem wymagającym kanałem komunikacji dla współczesnych marketerów,
- jak potencjał Snapchata został wykorzystany przez światowe znane marki.