Do 12 marca przedstawiciele agencji reklamowych, mediowych, interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych mogą głosować na kandydatki i kandydatów do zdobycia nagród AD WO/MAN. To już dwunasta edycja tego konkursu.

Kandydatów na short listy w każdej z pięciu kategorii wskazało ponadstuosobowe grono ekspertów, a spośród tych wskazań nominowanych wyłoniła redakcja magazynu „Press”.
Od 19 do 23 lutego br. na profilu Press.pl i w social mediach laureaci poprzednich edycji konkursu ogłaszali kolejne nominacje.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Aby zagłosować w plebiscycie, firmy uprawnione do głosowania powinny wypełnić formularz znajdujący się na stronie: adwoman.press.pl/glosowanie.
Poniżej pełna lista nominowanych do AD WO/MAN 2023 (kolejność alfabetyczna).
Kategoria Agencje reklamowe:
- Wojciech Borowski – group CEO McCann Poland
- Michał Dunin – CEO, WebTalk
- Bartek Gołębiowski – założyciel i managing partner GONG
- Kuba Sagan – dyrektor kreatywny i współzałożyciel Feeders Agency
- Igor Zajda – prezes zarządu Grupy Przestrzeń
Kategoria Agencje mediowe:
- Adrian Kawecki – CEO, Mindshare Poland
- Anna Podskarbi – new business and marketing director EssenceMediacom Poland
- Michał Strzałkowski – business development director w MediaHub
- Renata Wasiak-Sosnowska – COO w Havas Media Network Poland i CEO Havas Media Poland
- Kamil Wiszowaty – prezes Group One Media
Kategoria Agencje PR:
- Sebastian Hejnowski – CEO, SEC Newgate CEE
- Łukasz Kowalski – zastępca dyrektora zarządzającego MSL
- Anna Simon – CEO, Komunikacja Plus PR
- Agata Zeman – dyrektorka zarządzająca 24/7Communication
- Katarzyna Życińska – prezeska agencji 38 Content Communication
Kategoria Studia produkcyjne:
- Magda Betlejewska – founder i co-owner Moon Films
- Michał Bisaga – producent zarządzający studia Filmokracja
- Tomasz Dławichowski – partner i managing director w Timecode Film Production
- Arleta Robinson – partner & executive producer, Lucky Luciano Pictures
- Jan Szczeniowski – producent i właściciel, Spokój Film
Kategoria Young:
- Martyna Dałkowska – junior PR consultant, Big Picture
- Pablo Dominguez Agregan – group creative director w 180heartbeats + Jung v. Matt
- Magdalena Popielewicz-Kędzierawska – digital project manager w GroupM
- Małgorzata Ścibiorek – head of cross team indaHash
- Agata Wiśniewska – producentka, Moon Films
Tytuł AD WO/MAN Roku przyznawany jest za sukces w biznesie reklamowym lub PR, nowatorstwo i kreatywność, promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie lub w PR.
Podczas tegorocznej edycji konkursu AD WO/MAN po raz szósty zostanie wręczona nagroda dla AD Marketera Roku. Tytuł ten może otrzymać osoba fizyczna, pracująca po stronie klienta agencji reklamowej, agencji mediowej, agencji PR, studia produkcyjnego i studia postprodukcyjnego lub studia dźwiękowego w Polsce. To wyróżnienie przyznane zostanie za: sukces w biznesie marketingowym, innowacyjność i kreatywność w budowaniu pozycji marki/produktu, wytyczanie trendów oraz przestrzeganie standardów społecznej odpowiedzialności biznesu i dobrych praktyk przetargowych. AD Marketerem Roku nie mogą zostać osoby z firm, które głosują w konkursie.
Regulamin konkursu oraz panel do głosowania dostępne są na Adwoman.press.pl. Laureatów poznamy podczas uroczystej gali – 10 kwietnia – w Centrum Kreatywności Targowa w Warszawie.

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?
Organizator: Press
Partnerzy kategorii Agencje mediowe: AMS
Partner kategorii Studia produkcyjne: Skoda Polska
Partner kategorii Agencje PR: PSMM Monitoring&More
Partner kategorii AD Marketer Roku: Dentsu
Partnerzy gali: British American Tobacco, Cheese Film, Studio Cocosound
Patroni medialni: Marketer+, Marketing przy kawie, Nowy Marketing