Światowy bestseller z nową przedmową, nowymi rozdziałami i aktualizacją przykładów. Ponad 3,5 miliona egzemplarzy sprzedanych na całym świecie.
„Strategia błękitnego oceanu” podważa dogmaty o tym, co trzeba robić, by wygrywać na rynku. Pokazuje, że jedynym sposobem pokonania konkurencji jest… zaprzestanie prób jej pokonania.
Tak zrobił Cirque du Soleil, który osiągnął sukces, bo nie konkurował z innymi cyrkami. Zamiast tego stworzył zupełnie nową jakość – niepowtarzalne, bajecznie kolorowe, poetyckie przedstawienia łączące magię teatru i cyrku, dla dorosłej, wymagającej publiczności. I w 20 lat osiągnął przychody, o jakich globalny lider branży cyrkowej nie mógłby marzyć nawet w ciągu 100 lat!
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Takie możliwości dają rynkowe błękitne oceany, które są przeciwieństwem czerwonych, krwawych oceanów wyniszczającej konkurencji, a oferują niewykorzystaną przestrzeń oraz szansę na zyskowny wzrost.
Książka „Strategia błękitnego oceanu”, poszerzona o nowe rozdziały, zawierająca opisy ponad 150 posunięć strategicznych w 30 branżach na przestrzeni ponad 100 lat, wykazuje, że trwały sukces nie bierze się z walk z konkurencją, ale właśnie ze stworzenia własnego błękitnego oceanu.
Ze „Strategii błękitnego oceanu” dowiemy się, co robić, by konkurencja stała się nieistotna. Dzięki niej poznamy też reguły i narzędzia do wykorzystania w tworzeniu i zajmowaniu własnych błękitnych oceanów.
Rozszerzone wydanie zawiera:
- nową przedmowę – „Pomocy! Mój ocean staje się czerwony”;
- aktualizacje analiz przypadków;
- dwa nowe rozdziały – „Wyrównanie” i „Odnowa” – oraz rozszerzony trzeci – „Pułapki czerwonego oceanu”, odpowiadający na pytania najbardziej nurtujące czytelników w ciągu ostatnich 10 lat.
Ta bestsellerowa książka to punkt zwrotny zmieniający tradycyjne myślenie o strategii. Śmiało wyznacza nową drogę do wygrania przyszłości.
Obierz ją za swojego przewodnika, a konkurencja stanie się nieistotna.
Więcej o strategii błękitnego oceanu: www.blueoceanstrategy.com.
Marketer+ jest patronem medialnym publikacji.
Książkę „Strategia błękitnego oceanu. Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna” można nabyć w księgarni wydawnictwa MT Biznes.
[kreska]Tytuł: Strategia błękitnego oceanu. Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna
Autorzy: W. Chan Kim, Renée Mauborgne
Rok wydania: 2015
Wydawnictwo: MT Biznes