Światowy bestseller z nową przedmową, nowymi rozdziałami i aktualizacją przykładów. Ponad 3,5 miliona egzemplarzy sprzedanych na całym świecie.

„Strategia błękitnego oceanu” podważa dogmaty o tym, co trzeba robić, by wygrywać na rynku. Pokazuje, że jedynym sposobem pokonania konkurencji jest… zaprzestanie prób jej pokonania.
Tak zrobił Cirque du Soleil, który osiągnął sukces, bo nie konkurował z innymi cyrkami. Zamiast tego stworzył zupełnie nową jakość – niepowtarzalne, bajecznie kolorowe, poetyckie przedstawienia łączące magię teatru i cyrku, dla dorosłej, wymagającej publiczności. I w 20 lat osiągnął przychody, o jakich globalny lider branży cyrkowej nie mógłby marzyć nawet w ciągu 100 lat!
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Takie możliwości dają rynkowe błękitne oceany, które są przeciwieństwem czerwonych, krwawych oceanów wyniszczającej konkurencji, a oferują niewykorzystaną przestrzeń oraz szansę na zyskowny wzrost.
Książka „Strategia błękitnego oceanu”, poszerzona o nowe rozdziały, zawierająca opisy ponad 150 posunięć strategicznych w 30 branżach na przestrzeni ponad 100 lat, wykazuje, że trwały sukces nie bierze się z walk z konkurencją, ale właśnie ze stworzenia własnego błękitnego oceanu.
Ze „Strategii błękitnego oceanu” dowiemy się, co robić, by konkurencja stała się nieistotna. Dzięki niej poznamy też reguły i narzędzia do wykorzystania w tworzeniu i zajmowaniu własnych błękitnych oceanów.
Rozszerzone wydanie zawiera:
- nową przedmowę – „Pomocy! Mój ocean staje się czerwony”;
- aktualizacje analiz przypadków;
- dwa nowe rozdziały – „Wyrównanie” i „Odnowa” – oraz rozszerzony trzeci – „Pułapki czerwonego oceanu”, odpowiadający na pytania najbardziej nurtujące czytelników w ciągu ostatnich 10 lat.
Ta bestsellerowa książka to punkt zwrotny zmieniający tradycyjne myślenie o strategii. Śmiało wyznacza nową drogę do wygrania przyszłości.

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?
Obierz ją za swojego przewodnika, a konkurencja stanie się nieistotna.
Więcej o strategii błękitnego oceanu: www.blueoceanstrategy.com.
Marketer+ jest patronem medialnym publikacji.
Książkę „Strategia błękitnego oceanu. Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna” można nabyć w księgarni wydawnictwa MT Biznes.
[kreska]Tytuł: Strategia błękitnego oceanu. Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna
Autorzy: W. Chan Kim, Renée Mauborgne
Rok wydania: 2015
Wydawnictwo: MT Biznes