Długo oczekiwana, nowa książka Marka Staniszewskiego o strategii w marketingu. Najnowsza odsłona sztuki myślenia strategicznego.
Marek Staniszewski w swojej najnowszej książce – tak na marginesie strategii – po raz kolejny oprowadza czytelnika po świecie marketingu strategicznego. Z dużą dozą subiektywności pisze o markach, kulturze, społeczeństwie i gospodarce.
W kolejnych esejach, omawiając różne aspekty działań strategicznych, penetruje rzadko lub niechętnie poruszane tematy, takie jak:
- przewidywanie przyszłości w marketingu – czy to w ogóle ma sens,
- rola nowych technologii w świecie marek,
- postawa klientocentryczna – i co z tego wynika,
- klient ma zawsze rację – czy aby na pewno,
- sztuka budowania emocjonalnej więzi z konsumentem,
- marketing jako filozofia działania, czyli jak likwidować antagonizmy pomiędzy marketingiem i sprzedażą,
- siła i potencjał nowych mediów na przykładzie blogosfery.
Wiedza oparta na doświadczeniu, trafne analogie, inteligentne spostrzeżenia, ciekawe inspiracje – to wszystko znajdziemy w tej publikacji. Gdy dodamy do tego bezkompromisowy język oraz świeże spojrzenie autora, otrzymamy prawdziwy rarytas dla każdego, kto poszukuje wiedzy marketingowej na poziomie zaawansowanym.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Marek Staniszewski – Założyciel i konsultant w Heuristica. Posiada 20-letnie doświadczenie w budowaniu marek i badaniu ich kondycji, zdobyte w największych agencjach reklamowych (Ogilvy, Y&R, Havas) oraz jako szef marketingu (Canal+).
Wykładowca i trener (prowadził wykłady m.in. w WSKiMS, SMR, SSM, ICAN HBP i Questus). Współtworzył formułę i program oraz jest wieloletnim wykładowcą Szkoły Strategii Marki przy SKM/SAR.
Autor kilkudziesięciu publikacji na temat komunikacji i strategii. Jest również autorem książek: Atlas strategiczny i Strategiczny podstęp oraz współautorem publikacji: Portret klienta.
Współzałożyciel Stowarzyszenia Marketing 4 Business. Założyciel i Prezes Fundacji Homo Inquietus. Pomysłodawca i opiekun merytoryczny warsztatów Farma Inwencji. Prowadzi blog …tak na marginesie.
Tytuł: …tak na marginesie strategii
Autor: Marek Staniszewski
Rok wydania: 2016
Wydawnictwo: Słowa i Myśli