Większość marketerów zajmujących się e-mail marketingiem analizując swoje działania, zazwyczaj skupia się przede wszystkim na tym, jak wyglądał Open Rate lub CTR oraz jak wskaźniki te prezentują się w danym okresie. Naturalnie cieszy fakt, jeżeli wskaźniki te rosną z wysyłki na wysyłkę – oznacza to, że podejmowane działania są skuteczne i zasadniczo marketer powinien być z siebie zadowolony. Warto jednak, analizując wyniki swoich kampanii e-mail marketingowych, zastanowić się, czy osoby, które otwierają maila od Ciebie, to zawsze ci sami ludzie? Czy jeżeli wskaźnik Open Rate danej kampanii wynosi 20%, to czy zawsze jest to samo 20% Twoje bazy?
Z tego artykułu dowiesz się:
- jak określić grupę niezaangażowanych odbiorców,
- jak prowadzić i tworzyć kampanię ponownie angażującą użytkowników,
- jak przeciwdziałać rezygnacji z subskrypcji z Twojego newslettera.