Sztuczna inteligencja największe zyski przyniesie firmom, które postawią na jej agresywną eksploatację. Książka Sztuczna inteligencja w biznesie znakomicie pokazuje, jak wydobyć z AI maksymalną wartość. Davenport i Mittal z firmy Deloitte przyglądają się firmom, które wykorzystały AI w swojej działalności i radykalnie przekształciły swoje produkty, procesy, strategie, relacje z klientami i kultury organizacyjne.

Większość organizacji zareagowało powściągliwie na sztuczną inteligencję. Pewna grupa firm postanowiła jednak wykorzystać jej możliwości i zrewolucjonizowała swoje procesy, strategie, kulturę, obsługę klienta i oferowane produkty. Firmy te, stanowiące niespełna procent wszystkich dużych przedsiębiorstw, są obecnie liderami wydajności w swoich branżach. Stosują lepsze modele biznesowe, podejmują trafniejsze decyzje, sprawniej obsługują klientów, oferują konkurencyjne produkty i usługi oraz dyktują wyższe ceny.
Sztuczna inteligencja w biznesie: Jak to robią najlepsi
Thomas Davenport oraz Nitin Mittal przyglądają się awangardzie AI z punktu widzenia ugruntowanych na rynku firm, takich jak Anthem, Ping An, Airbus i Capital One. Książka jest pełna ciekawych spostrzeżeń, opisów strategii i najlepszych praktyk, dostarcza liderom i ich zespołom informacji potrzebnych do tego, by wprowadzić ich firmę na wyższy poziom wykorzystania AI. Znajdziemy w niej także konkretne narzędzia, dzięki którym sztuczna inteligencja pozwoli liderom i ich zespołom podejmować lepsze decyzje, mieć lepsze relacje z klientami oraz oferować lepsze produkty i usługi. Autorzy pokazują też jak użyć wszystkich dostępnych narzędzi AI, zarządzać danymi na potrzeby sztucznej inteligencji, korzystać z uczenia maszynowego i zautomatyzowanego AutoML, metodyki MLOps, technologii firm tradycyjnych i stosować AI do skalowania rozwiązań technologicznych.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Przestaw firmę na zasilanie sztuczną inteligencję
Jeżeli chcesz wiedzieć, jak będzie wyglądała następna faza implementacji AI w biznesie, albo pragniesz w pełni wykorzystać tę technologię w swojej firmie, to Sztuczna inteligencja w biznesie pokazuje, jak to robią najlepsi, oraz oferuje narzędzia, dzięki którym AI stanie się sercem twojego przedsiębiorstwa. Pomoże ci wykształcić własne idee, strategie i konkretne sposoby na włączenie AI w twoje działania biznesowe.
Zamów książkę „Sztuczna inteligencja w biznesie. Jak zdobyć rynkową przewagę dzięki AI”
Inni o książce
Większość organizacji nie docenia możliwości sztucznej inteligencji. Każdy, kto chce się dowiedzieć, jak ją wykorzystać jako transformujący czynnik w biznesie, powinien przeczytać tę książkę ̶ Prof.Marco Iansiti, kierownik Katedry Zarządzania im. Davida Sarnoffa w Harvard Business School
Sztuczna inteligencja jest obecnie technologią o największym dostępnym potencjale transformacyjnym. Największe zyski przyniesie firmom, które postawią na jej agresywną eksploatację. Sztuczna inteligencja w biznesie znakomicie pokazuje, jak wydobyć z AI maksymalną wartość. ̶ Piyush Gupta, dyrektor generalny DBS Group
![]()
6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?
O autorach
Thomas H. Davenport – profesor zwyczajny, kierownik Katedry Informatyki i Zarządzania Babson College, profesor wizytujący Saïd Business School przy Uniwersytecie Oksfordzkim, pracownik naukowy Inicjatywy dla Gospodarki Cyfrowej MIT, starszy doradca w firmie Deloitte Analytics. Autor dwóch bestsellerów: Inteligencja analityczna w biznesie i Big Data at Work.
Nitin Mittal – dyrektor w firmie Deloitte Consulting, w której kieruje działem Rozwoju Strategicznego Sztucznej Inteligencji na Stany Zjednoczone oraz zarządza portfelem Globalnej Strategii Doradczej, Analiz, Fuzji i Przejęć (Global Consulting Strategy, Analytics and M&A). Laureat nagrody „Innowator AI Roku” 2019, wręczanej podczas Szczytu Sztucznej Inteligencji w Nowym Jorku.
Informacje o książce
- Tytuł polski: Sztuczna inteligencja w biznesie. Jak zdobyć rynkową przewagę dzięki AI
- Tytuł oryginalny: All in on AI. How Smart Companies Win Big with Artificial Intelligence
- Autorzy: Thomas H. Davenport, Nitin Mittal
- Tłumaczenie: Witold Hensel, Maja Białek
- Wydawnictwo: MT Biznes
- Oprawa: miękka ze skrzydłami
- Liczba stron: 272
- Cena: 59,90 zł
- Premiera: 06.10.2023
Zamów książkę „Sztuczna inteligencja w biznesie. Jak zdobyć rynkową przewagę dzięki AI”
„Marketer+” jest patronem medialnym publikacji.