Skuteczny marketing przy niskim budżecie

Sprawdź nowy numer i dowiedz się jak działać skutecznie przy ograniczonym budżecie

Zobacz numer

283 zapytania przy 530 zł na reklamę – niskobudżetowe strategie pozyskiwania klientów w internecie

Pozyskanie klienta w internecie stało się prostsze niż kiedykolwiek – pod warunkiem, że reklamowana oferta jest interesująca i przedstawiona w atrakcyjny sposób. Wyniki takie jak zebranie 283 zapytań od klientów przy wydatkach na reklamę w kwocie 530 zł robią wrażenie, choć przy odpowiednich działaniach marketingowych mogą się zdarzać regularnie. Jaki jest przepis na taką efektywną reklamę?

283 zapytania przy 530 zł na reklamę – niskobudżetowe strategie pozyskiwania klientów w internecie

Pozyskanie klienta w internecie stało się prostsze niż kiedykolwiek – pod warunkiem, że reklamowana oferta jest interesująca i przedstawiona w atrakcyjny sposób. Wyniki takie jak zebranie 283 zapytań od klientów przy wydatkach na reklamę w kwocie 530 zł robią wrażenie, choć przy odpowiednich działaniach marketingowych mogą się zdarzać regularnie. Jaki jest przepis na taką efektywną reklamę?
Pozyskanie klienta w internecie stało się prostsze niż kiedykolwiek – pod warunkiem, że reklamowana oferta jest interesująca i przedstawiona w atrakcyjny sposób. Wyniki takie jak zebranie 283 zapytań od klientów przy wydatkach na reklamę w kwocie 530 zł robią wrażenie, choć przy odpowiednich działaniach marketingowych mogą się zdarzać regularnie. Jaki jest przepis na taką efektywną reklamę?

Polecane prezentacje i narzędzia:

PushPushGo

PushPushGo to najszybciej rozwijająca się platforma do tworzenia, targetowania oraz wysyłki notyfikacji web push w Polsce. Umożliwiamy Klientom wysyłkę powiadomień na ekrany komputerów oraz urządzeń mobilnych ich odbiorców, nawet gdy przeglądają obecnie inną stronę internetową.

Zobacz prezentację

PBC Planner

Program PBC Planner zawiera aktualne, kompleksowe dane na temat prasy w Polsce. Platforma nie tylko pozwala sprawdzenie informacji związanych z danymi demograficznymi czytelników, nakładu i sprzedaży prasy czy analiz reklam, ale jest także przystosowana do tworzenia profesjonalnych mediaplanów.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę