Zobacz nowy numer!

Planuj, wdrażaj i optymalizuj skuteczne kampanie z influencerami

Sprawdź!

9 praktycznych wskazówek,
dzięki którym stworzysz wizerunek eksperta

Jest wielce prawdopodobne, że kiedy czytasz ten artykuł, jakiś potencjalny pracodawca, ewentualny klient czy przypadkowy obserwator analizuje właśnie Twój profil w internecie. Wyobrażasz sobie, co w tej chwili o Tobie myśli? Jak Cię postrzega? Jak ocenia to, co masz do zaoferowania? I jak w efekcie potraktuje Twoją markę: cmoknie z zachwytu, ziewnie ze znudzenia czy z obojętnością wymalowaną na twarzy kliknie w następny profil?

9 praktycznych wskazówek,
dzięki którym stworzysz wizerunek eksperta

Jest wielce prawdopodobne, że kiedy czytasz ten artykuł, jakiś potencjalny pracodawca, ewentualny klient czy przypadkowy obserwator analizuje właśnie Twój profil w internecie. Wyobrażasz sobie, co w tej chwili o Tobie myśli? Jak Cię postrzega? Jak ocenia to, co masz do zaoferowania? I jak w efekcie potraktuje Twoją markę: cmoknie z zachwytu, ziewnie ze znudzenia czy z obojętnością wymalowaną na twarzy kliknie w następny profil?
Jest wielce prawdopodobne, że kiedy czytasz ten artykuł, jakiś potencjalny pracodawca, ewentualny klient czy przypadkowy obserwator analizuje właśnie Twój profil w internecie. Wyobrażasz sobie, co w tej chwili o Tobie myśli? Jak Cię postrzega? Jak ocenia to, co masz do zaoferowania? I jak w efekcie potraktuje Twoją markę: cmoknie z zachwytu, ziewnie ze znudzenia czy z obojętnością wymalowaną na twarzy kliknie w następny profil?

Polecane prezentacje i narzędzia:

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę