Zobacz nowy numer!

Planuj, wdrażaj i optymalizuj skuteczne kampanie z influencerami

Sprawdź!

Jak mierzyć działania z influencerami za pomocą Google Analytics

Coraz więcej marek inwestuje w influencer marketing. Zastanawiasz się, czy warto to robić? Warto! Ale… każdą akcję promocyjną z twórcami internetowymi powinieneś zaplanować. Musisz się też zastanowić, jak ją zmierzyć, aby przy kolejnych działaniach podejmować racjonalne decyzje.

Jak mierzyć działania z influencerami za pomocą Google Analytics

Coraz więcej marek inwestuje w influencer marketing. Zastanawiasz się, czy warto to robić? Warto! Ale… każdą akcję promocyjną z twórcami internetowymi powinieneś zaplanować. Musisz się też zastanowić, jak ją zmierzyć, aby przy kolejnych działaniach podejmować racjonalne decyzje.
Coraz więcej marek inwestuje w influencer marketing. Zastanawiasz się, czy warto to robić? Warto! Ale… każdą akcję promocyjną z twórcami internetowymi powinieneś zaplanować. Musisz się też zastanowić, jak ją zmierzyć, aby przy kolejnych działaniach podejmować racjonalne decyzje.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę