Nowy numer o social mediach

Dowiedz się jak skutecznie reklamować się, sprzedawać i obsługiwać klientów w social mediach.

Zobacz numer

Jak mierzyć działania z influencerami za pomocą Google Analytics

Coraz więcej marek inwestuje w influencer marketing. Zastanawiasz się, czy warto to robić? Warto! Ale… każdą akcję promocyjną z twórcami internetowymi powinieneś zaplanować. Musisz się też zastanowić, jak ją zmierzyć, aby przy kolejnych działaniach podejmować racjonalne decyzje.

Jak mierzyć działania z influencerami za pomocą Google Analytics

Coraz więcej marek inwestuje w influencer marketing. Zastanawiasz się, czy warto to robić? Warto! Ale… każdą akcję promocyjną z twórcami internetowymi powinieneś zaplanować. Musisz się też zastanowić, jak ją zmierzyć, aby przy kolejnych działaniach podejmować racjonalne decyzje.
Coraz więcej marek inwestuje w influencer marketing. Zastanawiasz się, czy warto to robić? Warto! Ale… każdą akcję promocyjną z twórcami internetowymi powinieneś zaplanować. Musisz się też zastanowić, jak ją zmierzyć, aby przy kolejnych działaniach podejmować racjonalne decyzje.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

GetResponse

GetResponse to kompleksowa platforma, oferująca rozwiązania do prowadzenia efektywnych kampanii marketingowych i sprzedażowych.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę