Skuteczny marketing przy niskim budżecie

Sprawdź nowy numer i dowiedz się jak działać skutecznie przy ograniczonym budżecie

Zobacz numer

Jak rozpocząć proces generowania leadów i nim zarządzać, tak żeby uniknąć najczęstszych błędów

Po kilku latach pracy jako konsultant w branży marketingu B2B widzę w niej wyraźną zmianę: coraz mniej osób kwestionuje potrzebę prowadzenia działań marketingowych B2B, natomiast wielu klientów jest niezadowolonych z pierwszych efektów tych działań. Na potrzeby tego artykułu zebrałem dobre praktyki, które ułatwią Ci rozpoczęcie lub rozwinięcie działań marketingowych w sektorze B2B i pozwolą uniknąć popełnienia najczęstszych błędów w procesie generowania leadów.

Jak rozpocząć proces generowania leadów i nim zarządzać, tak żeby uniknąć najczęstszych błędów

Po kilku latach pracy jako konsultant w branży marketingu B2B widzę w niej wyraźną zmianę: coraz mniej osób kwestionuje potrzebę prowadzenia działań marketingowych B2B, natomiast wielu klientów jest niezadowolonych z pierwszych efektów tych działań. Na potrzeby tego artykułu zebrałem dobre praktyki, które ułatwią Ci rozpoczęcie lub rozwinięcie działań marketingowych w sektorze B2B i pozwolą uniknąć popełnienia najczęstszych błędów w procesie generowania leadów.
Po kilku latach pracy jako konsultant w branży marketingu B2B widzę w niej wyraźną zmianę: coraz mniej osób kwestionuje potrzebę prowadzenia działań marketingowych B2B, natomiast wielu klientów jest niezadowolonych z pierwszych efektów tych działań. Na potrzeby tego artykułu zebrałem dobre praktyki, które ułatwią Ci rozpoczęcie lub rozwinięcie działań marketingowych w sektorze B2B i pozwolą uniknąć popełnienia najczęstszych błędów w procesie generowania leadów.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę