Już jest nowy numer!

Personal branding krok po kroku

Dowiedz się więcej

Advertisement

Każdy jest marką. Pytanie tylko jaką

Proste pytanie: „Czy wiesz, że marketerzy opisujący marki wzorują się na ludziach, a nie na odwrót?”. Serio. Ludzie raczej nie mówią: „lubię cię, bo jesteś słodki jak snickers”, „ufam ci jak toyocie”, czy też „czuję się czysty jak toaleta po spotkaniu z WC kaczką”.

Każdy jest marką. Pytanie tylko jaką

Proste pytanie: „Czy wiesz, że marketerzy opisujący marki wzorują się na ludziach, a nie na odwrót?”. Serio. Ludzie raczej nie mówią: „lubię cię, bo jesteś słodki jak snickers”, „ufam ci jak toyocie”, czy też „czuję się czysty jak toaleta po spotkaniu z WC kaczką”.
Proste pytanie: „Czy wiesz, że marketerzy opisujący marki wzorują się na ludziach, a nie na odwrót?”. Serio. Ludzie raczej nie mówią: „lubię cię, bo jesteś słodki jak snickers”, „ufam ci jak toyocie”, czy też „czuję się czysty jak toaleta po spotkaniu z WC kaczką”.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

ZenCard

ZenCard to narzędzie do tworzenia programów lojalnościowych. Działa na terminalach płatniczych. Specjalnie dla Twojego biznesu.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę