Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

Advertisement

Machine learning w systemie Google Ads – kampanie, reklamy, ustawienia

Machine learning stał się wyraźnym trendem w rozwoju systemu Google Ads. Wprowadzane są nowe typy kampanii, nowe rodzaje reklam oraz modyfikacje w ustawieniach. Przeczytaj, jak sobie z tym poradzić i jak nadążyć za zmianami, aby efektywność kampanii nie spadła, a dostępne możliwości zostały maksymalnie wykorzystane.

Machine learning w systemie Google Ads – kampanie, reklamy, ustawienia

Machine learning stał się wyraźnym trendem w rozwoju systemu Google Ads. Wprowadzane są nowe typy kampanii, nowe rodzaje reklam oraz modyfikacje w ustawieniach. Przeczytaj, jak sobie z tym poradzić i jak nadążyć za zmianami, aby efektywność kampanii nie spadła, a dostępne możliwości zostały maksymalnie wykorzystane.
Machine learning stał się wyraźnym trendem w rozwoju systemu Google Ads. Wprowadzane są nowe typy kampanii, nowe rodzaje reklam oraz modyfikacje w ustawieniach. Przeczytaj, jak sobie z tym poradzić i jak nadążyć za zmianami, aby efektywność kampanii nie spadła, a dostępne możliwości zostały maksymalnie wykorzystane.

Polecane prezentacje i narzędzia:

PushPushGo

PushPushGo to najszybciej rozwijająca się platforma do tworzenia, targetowania oraz wysyłki notyfikacji web push w Polsce. Umożliwiamy Klientom wysyłkę powiadomień na ekrany komputerów oraz urządzeń mobilnych ich odbiorców, nawet gdy przeglądają obecnie inną stronę internetową.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę