40 WYDANIE M+!

Zyskaj praktyczną wiedzę o e-mail marketingu i automatyzacji

Sprawdź!

Nietuzinkowe metody tworzenia bazy odbiorców
Część 6. Dziel się wiedzą na kursach online i podczas webinarów

Dzielenie się wiedzą (zwłaszcza za darmo) to według mnie jeden z najlepszych sposobów budowania pozycji biznesowej i list adresowych wykorzystywanych do e-mail marketingu. Dlatego tak często zachęcam Cię do edukowania potencjalnych subskrybentów Twojego newslettera i dzielenia się z nimi dobrymi treściami. Dzisiaj opowiem Ci o najlepszym, moim zdaniem, sposobie budowania list adresowych – o kursach online i webinarach.

Nietuzinkowe metody tworzenia bazy odbiorców
Część 6. Dziel się wiedzą na kursach online i podczas webinarów

Dzielenie się wiedzą (zwłaszcza za darmo) to według mnie jeden z najlepszych sposobów budowania pozycji biznesowej i list adresowych wykorzystywanych do e-mail marketingu. Dlatego tak często zachęcam Cię do edukowania potencjalnych subskrybentów Twojego newslettera i dzielenia się z nimi dobrymi treściami. Dzisiaj opowiem Ci o najlepszym, moim zdaniem, sposobie budowania list adresowych – o kursach online i webinarach.
Dzielenie się wiedzą (zwłaszcza za darmo) to według mnie jeden z najlepszych sposobów budowania pozycji biznesowej i list adresowych wykorzystywanych do e-mail marketingu. Dlatego tak często zachęcam Cię do edukowania potencjalnych subskrybentów Twojego newslettera i dzielenia się z nimi dobrymi treściami. Dzisiaj opowiem Ci o najlepszym, moim zdaniem, sposobie budowania list adresowych – o kursach online i webinarach.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

FreshMail

FreshMail to nowoczesny, intuicyjny i profesjonalny system do e-mail marketingu bogaty w narzędzia optymalizacyjne, dzięki którym realizacja kampanii to czysta przyjemność. System ma także FreshMail Designera, dzięki któremu bez pomocy kodera czy grafika sam stworzysz profesjonalny mailing.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę