Już jest nowy numer!

Personal branding krok po kroku

Dowiedz się więcej

Personal branding jako element skutecznej strategii PR-owej marki

Co Theresa May zaproponowała opozycji? Czy Meghan Markle i Kate Middleton rzeczywiście ze sobą nie rozmawiają? Jaki nowy tytuł przyznał sobie Kim Dzong Un? Kreowanie wizerunku nieodparcie kojarzy się z osobami publicznymi, celebrytami i influencerami. Tworzenie spójnej marki osobistej jest w takim wypadku niezbędne, jednak wbrew pozorom personal branding może zdziałać znacznie więcej niż tylko zmienić postrzeganie osoby, której dotyczy. Historia public relations udowodniła, że odpowiednio przeprowadzone działania PR, które opierają się w znacznej mierze na silnej marce prezesa czy założyciela firmy, mogą się stać niezwykle ważne w całej strategii brandu.

Personal branding jako element skutecznej strategii PR-owej marki

Co Theresa May zaproponowała opozycji? Czy Meghan Markle i Kate Middleton rzeczywiście ze sobą nie rozmawiają? Jaki nowy tytuł przyznał sobie Kim Dzong Un? Kreowanie wizerunku nieodparcie kojarzy się z osobami publicznymi, celebrytami i influencerami. Tworzenie spójnej marki osobistej jest w takim wypadku niezbędne, jednak wbrew pozorom personal branding może zdziałać znacznie więcej niż tylko zmienić postrzeganie osoby, której dotyczy. Historia public relations udowodniła, że odpowiednio przeprowadzone działania PR, które opierają się w znacznej mierze na silnej marce prezesa czy założyciela firmy, mogą się stać niezwykle ważne w całej strategii brandu.
Co Theresa May zaproponowała opozycji? Czy Meghan Markle i Kate Middleton rzeczywiście ze sobą nie rozmawiają? Jaki nowy tytuł przyznał sobie Kim Dzong Un? Kreowanie wizerunku nieodparcie kojarzy się z osobami publicznymi, celebrytami i influencerami. Tworzenie spójnej marki osobistej jest w takim wypadku niezbędne, jednak wbrew pozorom personal branding może zdziałać znacznie więcej niż tylko zmienić postrzeganie osoby, której dotyczy. Historia public relations udowodniła, że odpowiednio przeprowadzone działania PR, które opierają się w znacznej mierze na silnej marce prezesa czy założyciela firmy, mogą się stać niezwykle ważne w całej strategii brandu.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

ZenCard

ZenCard to narzędzie do tworzenia programów lojalnościowych. Działa na terminalach płatniczych. Specjalnie dla Twojego biznesu.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę